szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az email marketing nagyon hatékony eszköz a kisvállalkozások kezében. De nem mindegy, mikor küldjük ki a hírlevelet. Vagy mégis?

Hírlevél kampányt indítani látszólag egyszerű feladat. Le kell gyártani az ütős tartalmat, majd kiküldeni a célcsoportnak. Ám nem mindegy, hogy mikor, melyik napszakban érhetjük el a leghatékonyabban a célcsoportunkat. Egy amerikai marketinges cég, a MailChimp szerint, az ideális elérés 10 és 13 óra között van valamennyi korosztály esetében – az egyetemistáktól a nyugdíjasokig. Felmérésük szerint a nyugdíjasok legsűrűbben délelőtt 10 körül nézik meg az emailjeiket, míg az egyetemisták délután 1 óra körül. A cég szerint a legrosszabb időpont a hírlevelek kiküldésére a hajnali 3 és 5 óra közötti szakasz. A felmérés érdekesebb része, hogy a feliratkozók mindössze 7 százaléka olvassa el biztosan a hírleveleket, függetlenül a napszaktól és a korcsoporttól. Hét százalék persze jelentős különbség lehet egy cég eladásainak tekintetében, bár a felmérés nem szól a konverzióról, azaz arról, hogy az olvasók közül vajon hányan fognak vásárolni is a cég termékeiből.

Via

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!