szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy Magyarországon már bevált eszközzel tornázná fel az utóbbi időben megcsappant csehországi forgalmát a McDonald's.

Csehországban nagy változásokra készül a McDonald's, amely egy három évre szóló új stratégiát is elfogadott az utóbbi években tapasztalt forgalomcsökkenés megfordítására - írta a Hospodarske Noviny című lap.

Az eddiginél több egységet adnának ki üzemeltetésre franchise-rendszerben és a menüt is átalakítanák, hogy minél több vásárló térjen be hozzájuk - mondta a lapnak Tomasz Rogacz, a lánc cseh éttermekért felelős vezetője.

mcdonalds.cz

Példaként említette, hogy a helyi ízlést szeretnék jobban kiszolgálni, ezért a hagyományos cseh ízek köszönnének vissza a kínálatban - ez Rogacz szerint Magyarországon például már bevált a helyi libamájas szendviccsel.

A magyarországi McDonald's már több alkalommal is megújította kínálatát hazai ízekkel, igaz, ezek az ételek legtöbbször csak átmenetileg szerepeltek a menüben. 

McDonald's / Facebook

Októberben a lánc Magyar Heteket tartott, akkor mutatta be a magyaros libamájas szendvicseket is - a sült libamájasról a Facebookon azt írták, sokak szerint ez az év szendvicse náluk.

Ezek a szendvicsek mára eltűntek, de például mákos gubát jelenleg is kínálnak.

McDonald's / Facebook
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!