szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A TV2 élére kinevezett Dirk Gerkens egy olyan média-kereskedőház megvásárlásán dolgozik, amely a TV2 csatornacsalád mellett a közmédia hirdetési felületeit is értékesítheti majd - írja a 444.hu.

Dirk Gerkens TV2-vezér már megkezdte a tárgyalásokat a lengyel tulajdonban lévő ATmedia nevű sales house-szal, más néven média-kereskedőházzal, amely számos csatorna reklámidejének az értékesítését végzi a a magyar tévés piacon – írja a 444.hu.

Az ATmedia jelenleg az AMC, a Spektrum, a Sport TV és a TV Paprika reklámperceivel kereskedik, de a 444.hu információi szerint azzal, hogy Gerkensék bevásárolnák magukat a vállalatba, a jövőben a TV2 hirdetési percei is hozzájuk kerülnének, sőt az ügylet lebonyolítása után a közmédia csatornáinak – M1, M2, M4, Duna TV – hirdetési idejeivel is is ők kereskednének. Az MTVA eddig maga értékesítette a reklámidejét, és kiírtak ugyan rá tavaly egy tendert, de annak máig nincs győztese. Ez akkora hirdetési portfólió, hogy simán versenyre kelhet az RTL csatornáinak reklámidejével kereskedő R-Time-al is. A lap megkereste Lukács Csabát, az ATmedia ügyvezetőjét, de ő még korainak tartotta az értesülés kommentálását.

MTI / Beliczay László
A 444.hu cikke részletesen foglalkozik azzal is, hogy hogyan alakulnak a TV2-n belüli erőviszonyok Dirk Gerkens érkezésével. Például az egyik jelentős műsorgyártó, a Simicska Lajoshoz köthető Show and Game valószínűleg partvonalon kívülre kerül, ahogyan a Paprika Latino nevű cég is, és a jövőben Hajdú Péter Frizbi Entertainmentje és Rákosi Tamás IKO-ja lesz a legjelentősebb produkciós cég.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!