A világ legnagyobb márkáinak csomagolását is verte a magyar biomosószer

Ezüst díjat nyert a Souldrops a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján.

  • hvg.hu hvg.hu
A világ legnagyobb márkáinak csomagolását is verte a magyar biomosószer

A világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on nyert ezüst díjat a magyar Souldrops csomagolás-dizájn kategóriában.

A kisvállalat azért jött létre, hogy a káros kőolajszármazékokkal operáló termékekkel szemben környezetbarát mosó- és tisztítószereket készítsen. Amikor tavasszal bemutattuk a céget, vezetője a most díjat nyert dizájnról azt mondta: hosszú menetelés után úgy alkották meg a Republic Group ügynökség munkatársaival, hogy „leugorjon a polcról, így kvázi eladja önmagát”. A termékük magyar, 100 százalékban környezetbarát, árban versenyképes a nagy, bejáratott multis öblítőkkel és mosószerekkel.

Az új termékek egyelőre csak Magyarországon elérhetőek, azonban a tulajdonosok következő, komoly stratégiai lépése a nemzetközi piacon való megjelenés lesz – ígérik.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek