szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A légitársaság az ellenszél és hó miatt megnövekedett üzemanyagigénnyel magyarázta a dolgot.

Fél óra késéssel érkeztek vissza a Wizz Air dubaji járatának utasai vasárnap hajnalban, majd meglepődve látták, hogy a feladott csomagjaik nem jöttek velük. A légitársaság jegyzőkönyveket vett fel, de tájékoztatást nem adott – írja az Index.

A Wizz Air az oldalnak azt mondta, a megnövekedett ellenszél és a hó miatt több üzemanyagot kellett a gépbe tankolni, ezért nem tudták "néhány utas poggyászát" elhozni Budapestre. A hiányzó csomagok a 29-i járattal érkeznek az ígéretek szerint.

A lap emlékeztet, hogy több ilyen eset is volt, a Wizz Air ugyanezen a járaton, a Ryanair pedig a Las Palmasra menő géppel kellett ugyanezt megtegye.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!