szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A 60 millió forintos reklámkeretből eddig 51 milliót hívott le az egyetem.

51 millió forintot költött eddig kommunikációra és reklámra az ELTE ebben a tanévben – tudta meg a 24.hu. Az egyetemnek kizárólagos szerződése van a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. által alkotott konzorciummal – ez a két cég készíti a kormányzati kampányok nagy részét is. A végösszeg még nagyobb lehet, a teljes reklámkeret ugyanis 60 millió forint.

A két legnagyobb tétel, 17,2, valamint 14,7 millió forint az egyetem központi kampányára ment el, ebből filmet gyártottak, valamint elkészültek a köztéri reklámok. A YouTube-on is próbálnak kampányolni, nem nagy sikerrel: a legnézettebb videót eddig 1500-an látták.

Az egyetemen eközben karonként 250 millió forint megszorításra van szükség, eddig 64 dolgozótól váltak meg.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!