Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Völgyesi Zsolt Károly munkaviszonya szeptember 30-án szűnik meg, úgy tudjuk, nem függetlenül a MÁV körül a közelmúltban kialakult káosztól.
A hvg.hu kedden megkérdezte a MÁV-ot, hogy igaz-e az a birtokába jutott információ, miszerint Völgyesi Zsolt általános és műszaki vezérigazgató-helyettes munkaviszonya megszűnik.
A vasúttársaság ezután néhány órával közleményt adott ki, amelyben azt írják, a vezérigazgató-helyettes munkaviszonya közös megegyezéssel szűnik meg a hónap végével. A Völgyesi irányítása alá tartozó három szakmai főigazgatóság zavartalanul folytatja munkáját a közlemény szerint.
A Közlekedő Tömegtől úgy tudjuk, hogy Völgyesi alá tartozott az Üzemeltetési főigazgatóság is, amely többek között a vasúti pálya állapotáért is felelt.
Az elmúlt időszakban pedig a Budapest-Cegléd-Szolnok és Budapest-Vác vasútvonalon - amelyek az ország legforgalmasabb vonalai - a rossz pályaállapotok miatt rendszeressé váltak a késések, amiből pedig olyan jelentős ügy lett, hogy a MÁV azonnali pályafelújításba kezdett.
Az Iho.hu híre szerint a szakember egy évvel ezelőtt, 2018 őszén igazolt a Swietelskytől a MÁV-hoz, ahol korábban már megfordult: a nyolcvanas évektől 1991-ig dolgozott a Pályafenntartási Főnökségen.
A MÁV-vezér szerint legalább 6-8 év kell még, míg versenyezni tudnak az autókkal
Zugló állomás jövőre megújulhat, de Kőbánya-Kispestre még nagyjából öt évet kell várni Homolya Róbert, a nyáron kinevezett MÁV elnök-vezérigazgató szerint. Megtudtuk, miért akadozik a reptéri gyorsvasút építése, és azt is, hogy is volt az a történet Mészáros Lőrinccel és a jachttal. Interjú.
A vezérigazgató-helyettes távozásával kapcsolatban elküldtük további kérdéseinket a vasúttársaságnak, amint válaszolnak, frissítjük cikkünket.
A MÁV-nál az utóbbi időben sokasodnak a problémák. Ilyen például, hogy Fónagy János miniszterhelyettes írásbeli válasza szerint a társaságnál akkora a munkaerőhiány, hogy bármikor fel tudna venni ezer embert, utasai petíciót írtak az elfogadhatatlan szolgáltatási színvonal miatt, szeptembere elején a jegypénztárak zártak be este a Nyugatiban, kedden pedig leállt a teljes online jegyvásárlási rendszer.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.