Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A karbantartásoknak köszönhetően egyes járatok fordulóideje is csökkenhet.
Karbantartás és fejlesztés miatt lezárja a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér üzemeltetője mindkét futópályát tavasszal, de a korábbi gyakorlathoz képest a lezárás rövidebb ideig tart majd.
A repülőtér üzemeltetőjének keddi közleménye szerint a betonfelületek karbantartása, a dilatációk cseréje, és más karbantartások miatt március utolsó hetében lezárják az 1-es futópályát, a 2-es számú május végétől két hétig nem használható. Utóbbinál a karbantartás mellett a fénytechnikai rendszert is fejlesztik, emellett
a gépek várakozására kijelölt pont közelebb kerül a futópályához, így csökkenni fog egyes járatok fordulóideje.
Az idei munkálatokat úgy időzítette a Budapest Airport, hogy mind az 1-es, mind a 2-es futópályát még a nyári csúcsidőszak előtt újra átadhassák a forgalomnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.