Tiborcz István nagyot kaszál egy viharos múltjáról ismert cégéből
Orbán Viktor veje egy húzással az utolsó morzsákat is kiveszi az egy éve megszerzett társaságból.
Orbán Viktor veje egy húzással az utolsó morzsákat is kiveszi az egy éve megszerzett társaságból.
A menetrendváltozás számos buszjáratot, és a BKK utólagos frissítése szerint további villamos- és trolijáratokat is érint.
Néhány helyen tesztelték, most minden üzletben megjelenik az újítás.
A cég azzal magyarázta az elbocsátásokat, hogy a plusz embereket eleve csak az év végi betegségek és szabadságolások miatt vették fel.
Nem tudni, pontosan hogyan ugrott a TMT Technics Kft. árbevétele 113 millióról egy év alatt 18,5 milliárdra.
Afrika megkerülése átlagosan 10-20 nappal meghosszabbítja, és jóval meg is drágítja az Ázsia és Európa közötti hajóutat.
Lakossági és üzleti ügyfeleknél 15,4 százalékos díjkorrekció jön, a flotta 22,01 százalékkal drágul.
A BKK szerint január 19-étől a hétfői és pénteki csúcsidőben a megváltozott utasforgalomhoz igazodó menetrend lép életbe.
Az eset nem egyedi, a Tiszántúlon legalább négy ilyen település is van.
A döntés az Egyesült Királyság Polgári Légiközlekedési Hatósága (CAA) és a Wizz Air között 2022 óta tartó ügyfélpanasz vita utolsó lépése.
Jó hír, hogy Valentin-napig a fehérorosz facéroknak van még idejük megtalálni a nagy szerelmet.
A BKK a változást nem jelentette be hivatalosan, annak ellenére, hogy a döntés már megszületett.
Dörzsöli a tenyerét Nagy Márton.
Q3-as modellből gördült le a legtöbb a győri futószalagról.
A reptéren számos vállalkozás nyújt számtalan szolgáltatást – köztük már most szép számmal akadnak NER-közeli szereplők, számuk az állami bevásárlás után tovább nőhet.
Hiába nyertek sokan ingyen napelemet a több mint két éve indult pályázaton, az állam csak nem akar fizetni, ezért leállt sok a kivitelezés, csődközelben van számos – és már csődbe is ment néhány – napelemes vállalkozás. A Magyar Napelem Napkollektor Szövetség 12 pontos követeléslistával szeretné elérni a rendezést.
A munkavállalói érdekképviselet nem tudja elfogadni a három év alatt 25 százalékos béremelésről szóló ajánlatot. És a továbbiakban a Volánbusszal akarnak tárgyalni, nem a MÁV-csoporttal.
Három év alatt 25 százalék béremelés lehet, több nem, sztrájkolni fölösleges.
Cél a zöld átmenet felgyorsítása.