Milka
Tudta, hogy valaha egy tank szerepelt a Renault logójában, vagy hogy a Milka régebben lila papagájjal is próbálkozott? Hallott róla, hogy már Neil Armstrong is Motorolát használt az Apollo 11 holdkompon? Érdekli, miért szerepel bolygók helyett egy hegycsúcs az Atari logójában? És az, hogy mit is ábrázol a BMW kerek emblémája? Új márkákkal bővítettük logótárunkat, kattintson!
A Milka egyike azon márkaneveknek, amellyel - „esernyő”-brandként használva - akár több tucatnyi különböző terméket lehet eladni. Mára ki is nőtte magát a Suchard-márkanév alól, holott kezdetben utóbbi sokkal hangsúlyosabban jelent meg a csokoládétermékek csomagolásán.
A lila tehenek, pontosabban Schwalbe, Lori és Perle névre hallgató jószágok 1971-tól kezdtek feltűnni a Milka csomagolásán és promóciójában, s természetesen ők (illetve a környezet, amelyben feltűnnek) jelképezik azokat a hagyományos értékeket, amelyek tulajdonképpen minden svájci csokoládéhoz szervesen kapcsolódnak: az Alpok tiszta levegője, dús legelői a természetességet, az eredetiséget sugallják, maga a tehén pedig a finom tejet, amely a finom csokoládéhoz nyilván elengedhetetlenül szükséges. A csokipapíron látható négylábú nem igazán változott az utóbbi évtizedekben, inkább csak a vonásai finomodtak, s most már megszámlálhatatlan különböző Suchard-Kraft termék csomagolásán bukkan fel, míg a Suchard feliratot – mintha arra már senki nem lenne kíváncsi – a csomagolás apróbetűs részeire száműzték.
Erre a linkre kattintva megismerkedhet további márkák történetével.