szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A globális reklámköltéshez az Egyesült Államokban több mint 280 milliárd dollárral járul hozzá.

Több mint hat százalékkal nőhet jövőre a globális reklámköltés, elérve az 553,4 milliárd dollárt, amelyből 280 milliárdot az Egyesült Államokban költenek majd el - jósolja az egyik vezető amerikai médiaügynökség.

Az Universal McCann ügynökség szerint a jövő évi növekedés motorja a nagy versenyágazatok, azaz elsősorban az autóipar és a gyógyszeripar lesz. Az ügynökség a világ reklámkiadásainak jövő évi növekedését most gyorsabbnak látja, mint fél évvel ezelőtt. A leggyorsabb növekedést a reklámkiadásokban az internetes költések mutatják jövőre, az idei évhez képest 25 százalék körülit.

Ön is készíttetett akciófigurát a mesterséges intelligenciával? Ezekről a veszélyekről tudnia kell

Ön is készíttetett akciófigurát a mesterséges intelligenciával? Ezekről a veszélyekről tudnia kell

A Hamász és a háború ellen tüntettek a Gázai övezetben – videó

A Hamász és a háború ellen tüntettek a Gázai övezetben – videó

Szécsi Zoltán, háromszoros olimpiai bajnok: Te, figyelj, nagyon szép a repcéd, milyen csíraszámmal vetetted?

Szécsi Zoltán, háromszoros olimpiai bajnok: Te, figyelj, nagyon szép a repcéd, milyen csíraszámmal vetetted?

Cégeket keresett meg a mentősöket segítő alapítvány, hogy „hasznos kiegészítő” felszereléseket tudjanak vásárolni

Cégeket keresett meg a mentősöket segítő alapítvány, hogy „hasznos kiegészítő” felszereléseket tudjanak vásárolni