szerző:
MTI

A globális reklámköltéshez az Egyesült Államokban több mint 280 milliárd dollárral járul hozzá.

Több mint hat százalékkal nőhet jövőre a globális reklámköltés, elérve az 553,4 milliárd dollárt, amelyből 280 milliárdot az Egyesült Államokban költenek majd el - jósolja az egyik vezető amerikai médiaügynökség.

Az Universal McCann ügynökség szerint a jövő évi növekedés motorja a nagy versenyágazatok, azaz elsősorban az autóipar és a gyógyszeripar lesz. Az ügynökség a világ reklámkiadásainak jövő évi növekedését most gyorsabbnak látja, mint fél évvel ezelőtt. A leggyorsabb növekedést a reklámkiadásokban az internetes költések mutatják jövőre, az idei évhez képest 25 százalék körülit.

Rászólt a hivatal egy 102 éves férfira, hogy iratkozzon be az óvodába

Rászólt a hivatal egy 102 éves férfira, hogy iratkozzon be az óvodába

A rendőrség szerint a fegyveres szökevénnyel dulakodó sofőr akadályozta a munkájukat

A rendőrség szerint a fegyveres szökevénnyel dulakodó sofőr akadályozta a munkájukat

Felmondott az érsebészek fele a veszprémi kórházban

Felmondott az érsebészek fele a veszprémi kórházban

Sebestyén Balázséknál vendégeskedett volna Curtis, de elfelejtette

Sebestyén Balázséknál vendégeskedett volna Curtis, de elfelejtette

Még mindig rossz a levegő Debrecenben

Még mindig rossz a levegő Debrecenben

Videó: Zebrán pördült meg egy fékező autós Kazincbarcikán

Videó: Zebrán pördült meg egy fékező autós Kazincbarcikán