szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A globális reklámköltéshez az Egyesült Államokban több mint 280 milliárd dollárral járul hozzá.

Több mint hat százalékkal nőhet jövőre a globális reklámköltés, elérve az 553,4 milliárd dollárt, amelyből 280 milliárdot az Egyesült Államokban költenek majd el - jósolja az egyik vezető amerikai médiaügynökség.

Az Universal McCann ügynökség szerint a jövő évi növekedés motorja a nagy versenyágazatok, azaz elsősorban az autóipar és a gyógyszeripar lesz. Az ügynökség a világ reklámkiadásainak jövő évi növekedését most gyorsabbnak látja, mint fél évvel ezelőtt. A leggyorsabb növekedést a reklámkiadásokban az internetes költések mutatják jövőre, az idei évhez képest 25 százalék körülit.

A valaha készült legerősebb kombi VW Golf megérkezett Magyarországra

A valaha készült legerősebb kombi VW Golf megérkezett Magyarországra

A magyar napelemek működése forog kockán: egyre több a szaharai porvihar Magyarországon

A magyar napelemek működése forog kockán: egyre több a szaharai porvihar Magyarországon

„Először még túl kell élnem” – mondta Orbán Viktor Madridban

„Először még túl kell élnem” – mondta Orbán Viktor Madridban

Hetek óta akadozik a fűtés a Fazekas Mihály Gimnáziumban

Hetek óta akadozik a fűtés a Fazekas Mihály Gimnáziumban