szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A globális reklámköltéshez az Egyesült Államokban több mint 280 milliárd dollárral járul hozzá.

Több mint hat százalékkal nőhet jövőre a globális reklámköltés, elérve az 553,4 milliárd dollárt, amelyből 280 milliárdot az Egyesült Államokban költenek majd el - jósolja az egyik vezető amerikai médiaügynökség.

Az Universal McCann ügynökség szerint a jövő évi növekedés motorja a nagy versenyágazatok, azaz elsősorban az autóipar és a gyógyszeripar lesz. Az ügynökség a világ reklámkiadásainak jövő évi növekedését most gyorsabbnak látja, mint fél évvel ezelőtt. A leggyorsabb növekedést a reklámkiadásokban az internetes költések mutatják jövőre, az idei évhez képest 25 százalék körülit.

Milliárdokat vettek ki nyugdíjcélú megtakarításaikból a magyarok, hogy ingatlanjukra fordítsák

Milliárdokat vettek ki nyugdíjcélú megtakarításaikból a magyarok, hogy ingatlanjukra fordítsák

13 millió fotó megy a kukába: megszűnik az egyik legismertebb magyar fotós oldal, az Indafotó

13 millió fotó megy a kukába: megszűnik az egyik legismertebb magyar fotós oldal, az Indafotó

Amerikai politológus: A NATO keleti nyitása ostoba módon Peking karjaiba terelte Moszkvát, Trump csak erre reagál

Amerikai politológus: A NATO keleti nyitása ostoba módon Peking karjaiba terelte Moszkvát, Trump csak erre reagál

Bírálta Biden klímapolitikáját és kiállt a földgáz mellett Trump energiaügyi minisztere

Bírálta Biden klímapolitikáját és kiállt a földgáz mellett Trump energiaügyi minisztere