szerző:
eurohirek.hu
Tetszett a cikk?

Rövid ideig tartott a flört a „noname” elektronikai termékekkel Németországban. A fellángolás elmúltával a németek visszatértek az ismert, jó nevű márkákhoz.

A GFU fogyasztói elektronikai szövetség vezetője, Rainer Hecker szerint egyértelműen ez a trend olvasható ki a felmérésekből és az eladási statisztikákból.

Kirívóan jelzi a fogyasztói szokások markáns változását, hogy ma már a németek 83 százaléka azt vallja: a minőség fontosabb az árnál. Egy évvel korábban a megkérdezetteknek csupán 51 százaléka tartotta fontosabbnak a minőséget az árral szemben.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.

Szombaton fejeződik be a mentesítés a két telepen, ahol a legutóbb megjelent a száj- és körömfájás

Szombaton fejeződik be a mentesítés a két telepen, ahol a legutóbb megjelent a száj- és körömfájás

Súlyos kritikával illették a kereskedők a kormány készpénzhasználatról szóló elképzeléseit

Súlyos kritikával illették a kereskedők a kormány készpénzhasználatról szóló elképzeléseit

Holtan találták az Indiában eltűnt magyar turistát

Holtan találták az Indiában eltűnt magyar turistát

Trump döntése miatt veszélybe került az Utcáról Lakásba Egyesület működése

Trump döntése miatt veszélybe került az Utcáról Lakásba Egyesület működése