szerző:
eurohirek.hu
Tetszett a cikk?

Rövid ideig tartott a flört a „noname” elektronikai termékekkel Németországban. A fellángolás elmúltával a németek visszatértek az ismert, jó nevű márkákhoz.

A GFU fogyasztói elektronikai szövetség vezetője, Rainer Hecker szerint egyértelműen ez a trend olvasható ki a felmérésekből és az eladási statisztikákból.

Kirívóan jelzi a fogyasztói szokások markáns változását, hogy ma már a németek 83 százaléka azt vallja: a minőség fontosabb az árnál. Egy évvel korábban a megkérdezetteknek csupán 51 százaléka tartotta fontosabbnak a minőséget az árral szemben.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.

AFP-tudósítás: Az Orbán-féle soft power lép működésbe, amikor Magyarország izraeli labdarúgó-mérkőzéseknek ad helyet

AFP-tudósítás: Az Orbán-féle soft power lép működésbe, amikor Magyarország izraeli labdarúgó-mérkőzéseknek ad helyet

„Az én értékrendemmel ez már nem fér össze” – lemondott bírói tisztségéről a Fővárosi Törvényszék Büntető Kollégiumának tanácselnöke

„Az én értékrendemmel ez már nem fér össze” – lemondott bírói tisztségéről a Fővárosi Törvényszék Büntető Kollégiumának tanácselnöke

Ez már nem is a jövő: drón szállíthatja ki a gyógyszereket

Ez már nem is a jövő: drón szállíthatja ki a gyógyszereket

Külön-külön is nagy bajt csinál a mikroműanyag és az örök vegyi anyagok, együtt pedig ijesztően veszélyesek

Külön-külön is nagy bajt csinál a mikroműanyag és az örök vegyi anyagok, együtt pedig ijesztően veszélyesek