A németek már nem vevők a noname-termékekre
A versenyhivatal megtiltotta a "No.1" jelző használatát
Jogsértést követ el az a vállalkozás, amely magáról vagy termékéről olyan felsőfokú jelzőnek értelmezhetőt állít, amelyet nem tud hitelt érdemlően, objektív módon bizonyítani - emelte ki a versenytanács.
Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget
A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.
Öt márkát díjaztak a Superbrands Gálán
A díjkiosztóval egybekötött eseményen különdíjat kapott a Nokia, a Pick, az Unicum, a Sziget Fesztivál és a Matáv.