szerző:
eurohirek.hu
Tetszett a cikk?

Rövid ideig tartott a flört a „noname” elektronikai termékekkel Németországban. A fellángolás elmúltával a németek visszatértek az ismert, jó nevű márkákhoz.

A GFU fogyasztói elektronikai szövetség vezetője, Rainer Hecker szerint egyértelműen ez a trend olvasható ki a felmérésekből és az eladási statisztikákból.

Kirívóan jelzi a fogyasztói szokások markáns változását, hogy ma már a németek 83 százaléka azt vallja: a minőség fontosabb az árnál. Egy évvel korábban a megkérdezetteknek csupán 51 százaléka tartotta fontosabbnak a minőséget az árral szemben.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.

Tényleg többet fogyaszt a lámpa fel- és lekapcsolása, mint a folyamatos égetése?

Tényleg többet fogyaszt a lámpa fel- és lekapcsolása, mint a folyamatos égetése?

Menekülnek az emberek Szantoriniről, miután az elmúlt napokban több száz földrengést észleltek a szigeten

Menekülnek az emberek Szantoriniről, miután az elmúlt napokban több száz földrengést észleltek a szigeten

Katalin hercegné legújabb fotóját a 6 éves Lajos herceg készítette

Katalin hercegné legújabb fotóját a 6 éves Lajos herceg készítette

Mérő Vera: A rendőrség örömmel jelenti, és nem kér bocsánatot

Mérő Vera: A rendőrség örömmel jelenti, és nem kér bocsánatot