szerző:
eurohirek.hu
Tetszett a cikk?

Rövid ideig tartott a flört a „noname” elektronikai termékekkel Németországban. A fellángolás elmúltával a németek visszatértek az ismert, jó nevű márkákhoz.

A GFU fogyasztói elektronikai szövetség vezetője, Rainer Hecker szerint egyértelműen ez a trend olvasható ki a felmérésekből és az eladási statisztikákból.

Kirívóan jelzi a fogyasztói szokások markáns változását, hogy ma már a németek 83 százaléka azt vallja: a minőség fontosabb az árnál. Egy évvel korábban a megkérdezetteknek csupán 51 százaléka tartotta fontosabbnak a minőséget az árral szemben.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.

Két kutyájával együtt halt meg egy férfi Pest megyében

Két kutyájával együtt halt meg egy férfi Pest megyében

„Ez a fickó nem ismer lehetetlent" – Igor Levit az egyik leggyilkosabb versenyművet is előadja a Müpában

„Ez a fickó nem ismer lehetetlent" – Igor Levit az egyik leggyilkosabb versenyművet is előadja a Müpában

A zárolt orosz vagyon hozamából adtak hitelt Ukrajnának a britek

A zárolt orosz vagyon hozamából adtak hitelt Ukrajnának a britek

„Segítsetek, hogy segíthessünk” - Magyar Péter nőnap alkalmából üzent

„Segítsetek, hogy segíthessünk” - Magyar Péter nőnap alkalmából üzent