Tetszett a cikk?

A PeppeR 21 PR Ügynökség és a Zalaegerszegi Vásár Kft. konzorciuma nyerte a Miniszterelnöki Hivatal EU Kommunikációs Főosztálya által "EU: belül tágasabb" címmel kiírt országos EU-tájékoztató programsorozat PR és rendezvényszervezési feladataira kiírt közbeszerzési pályázatot - írja a Mediainfo.hu.

Az Európai Bizottság által támogatott, a július 8-i Bajai Halászléfőző Népünnepéllyel induló és október 23-án a Csabai Kolbászfesztivállal záruló információs kampány kilenc, nagy hagyományokkal rendelkező, több tízezres látogatottságú rendezvényhez csatlakozik az ország hét régiójában. Az elsősorban a fiatalokat és a vidéki lakosságot megszólító programsorozat célja a 455 milliós egységes belső piac nyújtotta lehetőségek és az európai polgári státusszal járó jogok megismertetése.

A kampány a MeH EU Kommunikációs őosztályának két civil szervezettel - a Pillar Alapítvánnyal és a Felvételi Információs Szolgálattal az Európai Bizottság Bővítési Főigazgatóságához közösen benyújtott és elnyert pályázata révén valósul meg. Az "EU: belül tágasabb" program olyan hagyományos, országos és regionális rendezvényekhez kapcsolódik, amelyeket a fiatalok (16-25 év közöttiek) és a vidéki lakosság nagy számban látogat.

Minden rendezvényen egy gömböt formázó EU-gömbsátorral várja az érdeklődőket, ahol az Európai Unióval kapcsolatos játékok, beszélgetések, előadások, telefonos és internetes tájékozódási lehetőségek zajlanak. A sátorban EURéka, a "robotlány" válaszol a kérdésekre. Az EU csillagot formázó asztaloknál szakértők beszélgetnek az érdeklődőkkel, a színpadi programok közötti szüneteket pedig híres európai művészfilmek vetítésével töltik meg.

A programsorozatot országos és regionális sajtóesemények és tájékoztató kampányok kísérik. A program népszerűsítését pedig a helyszínhez kapcsolódó ismert emberek is elősegítik.

(Forrás: www.mediainfo.hu)

hvg.hu Média

Magyarország píárját is erősítenék

„A hely választásának azért van jelentősége, mert az elmúlt évben a magyar leányvállalat volt a vállalatcsoport legdinamikusabban fejlődő egysége" - mondta Szántó Péter, a Noguchi Porter Novelli igazgatója.

MTI Média

A Young and Rubicamé a MeH kommunikációs kampánya

A Young and Rubicam Budapest Kft. végezheti el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó reklám és kreatív feladatokat 2006. június 30-ig, nettó 220 millió forint keretösszeg erejéig.

MTI Gazdaság

Magyarországé marad a Tokaji márkanév

A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.

MTI Média

275 milliót szánnak kormányzati reklámra

A Young and Rubicam Budapest Kft. nyerte el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) reklám- és kreatív feladatok ellátására kiírt pályázatát - mondta pénteki sajtótájékoztatóján László Boglár kormányszóvivő.

hvg.hu Gazdaság

Bivalyerős a Magyarország-brand, de a leveskockák is jól futnak

Melyek a Magyarországon legmegbecsültebb hazai és külföldi márkák? Mely fogalmakat kapcsolják a külföldiek Magyarországhoz, s miként látjuk mi magunkat? Erről is szó esett azon a Young & Rubicam által csütörtökön rendezett sajtótájékoztatón, amelyen a BrandAsset Valuator (Márkaméter) nevű brand-értékelő modellt mutatták be.

MTI Gazdaság

154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.

MTI Média

Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon

Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.

100-ból 19 ember MI-vel kérne kölcsön, a tartozás behajtását 100-ból 34 bízná inkább a gépre

100-ból 19 ember MI-vel kérne kölcsön, a tartozás behajtását 100-ból 34 bízná inkább a gépre

Megjöttek az LG 2025-ös tévéi

Megjöttek az LG 2025-ös tévéi

Legalább 38-an meghaltak, több mint 100-an eltűntek egy kongói hajószerencsétlenségben

Legalább 38-an meghaltak, több mint 100-an eltűntek egy kongói hajószerencsétlenségben

Singer Magdolna író, gyásztanácsadó: Szabó Magda Az ajtó című regénye mágikus mű, egyenesen hipnotizálja az olvasót

Singer Magdolna író, gyásztanácsadó: Szabó Magda Az ajtó című regénye mágikus mű, egyenesen hipnotizálja az olvasót