"EU: belül tágasabb" kampány - győztest hirdetett a MEH
Magyarország píárját is erősítenék
„A hely választásának azért van jelentősége, mert az elmúlt évben a magyar leányvállalat volt a vállalatcsoport legdinamikusabban fejlődő egysége" - mondta Szántó Péter, a Noguchi Porter Novelli igazgatója.
A Young and Rubicamé a MeH kommunikációs kampánya
A Young and Rubicam Budapest Kft. végezheti el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó reklám és kreatív feladatokat 2006. június 30-ig, nettó 220 millió forint keretösszeg erejéig.
Magyarországé marad a Tokaji márkanév
A luxemburgi székhelyű EU-bíróság megítélése szerint a Tokaj elnevezés egy magyarországi földrajzi hely megjelölése, míg a Tocai egy szőlőfajta, amely nem élvezheti az EU-ban szokásos eredetvédelmet. A bíróság ezért elutasította a tilalom érvényessége ellen előterjesztett kifogásokat.
275 milliót szánnak kormányzati reklámra
A Young and Rubicam Budapest Kft. nyerte el a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) reklám- és kreatív feladatok ellátására kiírt pályázatát - mondta pénteki sajtótájékoztatóján László Boglár kormányszóvivő.
Bivalyerős a Magyarország-brand, de a leveskockák is jól futnak
Melyek a Magyarországon legmegbecsültebb hazai és külföldi márkák? Mely fogalmakat kapcsolják a külföldiek Magyarországhoz, s miként látjuk mi magunkat? Erről is szó esett azon a Young & Rubicam által csütörtökön rendezett sajtótájékoztatón, amelyen a BrandAsset Valuator (Márkaméter) nevű brand-értékelő modellt mutatták be.
154,7 milliárdos reklámköltés tavaly - támad az online
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becslése szerint tavaly összesen 154,7 milliárd forintot költöttek reklámra, egy évvel korábban ez meghaladta a 134 milliárdot. Az online médiaköltés 60 százalékkal emelkedett, ezzel a legdinamikusabban növekvő szelete a szektornak.
Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon
Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.
Szavazás a legsikeresebb magyar márkákra
A legsikeresebb magyar márkákra, ezen keresztül a gyártókra lehet szavazni, újabb márkákat javasolni a szavazáshoz a Magyar Reklámszövetség internetes címén.