A Grey lett az év ügynökséghálózata
A reklám imázsán szeretne javítani a Reklámhét
A reklám gazdaságélénkítő hatásának, szerepének megismertetetése, de elsősorban a magyar reklámkultúráról kialakult negatív kép javítása a célja az I. magyar Reklámhétnek - mondták a szervezők az esemény hétfői megnyitóján Budapesten.
EFFIE reklámhatékonysági verseny negyedszer is
Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.
Reklámtorta 2005 konferenciát tartanak Egerben
A 30 éves fennállását ünneplő Magyar Reklámszövetség ismét Egerben rendezi meg éves konferenciáját, jelentette be a város polgármestere szerdai sajtótájékoztatóján.
Gyurcsány is tartott előadást a BrandFestivalon
A politika nehezen változik, viszonylag lassan tanul a környezetében fellelhető innovációból, de még ha akarná, sem tudja magát kivonni az innováció kényszere és hatásai alól - hangoztatta csütörtökön Gyurcsány Ferenc a BrandFestival elnevezésű márkakonferencián, Bükfürdőn.
Minden százasból 13 forintot sajátmárkás termékekre költünk
Tavaly áprilistól idén márciusig a kereskedelmi márkás (más elnevezéssel: sajátmárkás) élelmiszerek és háztartási vegyi áruk kiskereskedelmi forgalma 15 százalékkal nagyobb volt Magyarországon, mint az előző időszakban. A napi fogyasztási cikkekre kiadott minden 100 forintból a vevők 13-at kereskedelmi márkás termékre adtak ki - derült ki az ACNielsen keddi sajtótájékoztatóján, amelyen a piackutató cég a kereskedelmi márkák öt földrész 38 országában, 80 termékkategóriában végzett vizsgálatának eredményeit ismertette.
MAKSZ: nincs szükség a reklámanyagok további szabályozására
Nem ért egyet a postaládákba dobott reklámanyagok további szabályozásával a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), mivel a szövetség álláspontja szerint az ingyenes információs anyagok többsége hasznos a fogyasztóknak.
A reklámok királyai, a királyok reklámjai az Urániában
A világ leghíresebb filmrendezőinek 30 másodperces reklámremekei láthatók szerdától egy hónapon át az Uránia Nemzeti Filmszínházban.