szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Grey Europe, Middle East & Africa kapta az Év Ügynökséghálózata címet az EACA (Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) által rendezett Euro Effie brüsszeli díjátadó ünnepségen csütörtökön - közölte a vállalat magyarországi irodája.

A Euro EFFIE díjat az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (European Association of Communication Agencies - EACA) ítéli oda olyan kampányoknak, melyek bizonyított eredményeket értek el kettő vagy több európai piacon.  A díjak a hagyományos reklámkampányok és más marketing területek számára is elérhetőek,  odaítélésük kizárólag a kampány hatékonyságának alapján történik. Ezek a díjak támogatják és népszerűsítik a reklámot, mint a marketing források hatásos és eredményes felhasználásának módját - olvasható a közleményben.

“Tudjuk, hogy a reklám valós, számokban is mérhető növekedést hozhat a márkák számára. És itt egy általános érvényű igazság vonatkozik a márkákra, ügyfelekre és ügynökségekre egyaránt: minden egyes nap bizonyítanunk kell, mennyit érünk. Ennek köszönhetően nálunk, a Grey-nél a hatékonyság szerepel az első helyen. Ezen díjak elnyerése csodálatos teljesítmény mind a Grey, mind ügyfeleink és márkáik számára” - kommentálta Carolyn Carter, a Grey Global Group Europe, Middle East & Africa elnök-vezérigazgatója.

MTI Média

A reklám imázsán szeretne javítani a Reklámhét

A reklám gazdaságélénkítő hatásának, szerepének megismertetetése, de elsősorban a magyar reklámkultúráról kialakult negatív kép javítása a célja az I. magyar Reklámhétnek - mondták a szervezők az esemény hétfői megnyitóján Budapesten.

MTI Média

EFFIE reklámhatékonysági verseny negyedszer is

Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.

MTI Gazdaság

Gyurcsány is tartott előadást a BrandFestivalon

A politika nehezen változik, viszonylag lassan tanul a környezetében fellelhető innovációból, de még ha akarná, sem tudja magát kivonni az innováció kényszere és hatásai alól - hangoztatta csütörtökön Gyurcsány Ferenc a BrandFestival elnevezésű márkakonferencián, Bükfürdőn.

hvg.hu Média

Minden százasból 13 forintot sajátmárkás termékekre költünk

Tavaly áprilistól idén márciusig a kereskedelmi márkás (más elnevezéssel: sajátmárkás) élelmiszerek és háztartási vegyi áruk kiskereskedelmi forgalma 15 százalékkal nagyobb volt Magyarországon, mint az előző időszakban. A napi fogyasztási cikkekre kiadott minden 100 forintból a vevők 13-at kereskedelmi márkás termékre adtak ki - derült ki az ACNielsen keddi sajtótájékoztatóján, amelyen a piackutató cég a kereskedelmi márkák öt földrész 38 országában, 80 termékkategóriában végzett vizsgálatának eredményeit ismertette.

„Ez számomra a rendezés magasiskolája” – Molly Parker Szabó Istvánról, Mundruczó Kornélról és a Doki című új orvosos sorozatáról 

„Ez számomra a rendezés magasiskolája” – Molly Parker Szabó Istvánról, Mundruczó Kornélról és a Doki című új orvosos sorozatáról 

„Extrém és ritka” helyzet a Heim Pál-kórházban: minden műtüdőn kisgyerekeket tartanak életben

„Extrém és ritka” helyzet a Heim Pál-kórházban: minden műtüdőn kisgyerekeket tartanak életben

És akkor Rogán Antal is mehet ájurvédázni Indiába, ha már az amerikai nyaralást bukta

És akkor Rogán Antal is mehet ájurvédázni Indiába, ha már az amerikai nyaralást bukta

Úgy néz ki, sikerült rájönni, mitől lesz sikeres egy könyv vagy egy film

Úgy néz ki, sikerült rájönni, mitől lesz sikeres egy könyv vagy egy film