szerző:
hvg.hu

A Grey Europe, Middle East & Africa kapta az Év Ügynökséghálózata címet az EACA (Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) által rendezett Euro Effie brüsszeli díjátadó ünnepségen csütörtökön - közölte a vállalat magyarországi irodája.

A Euro EFFIE díjat az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (European Association of Communication Agencies - EACA) ítéli oda olyan kampányoknak, melyek bizonyított eredményeket értek el kettő vagy több európai piacon.  A díjak a hagyományos reklámkampányok és más marketing területek számára is elérhetőek,  odaítélésük kizárólag a kampány hatékonyságának alapján történik. Ezek a díjak támogatják és népszerűsítik a reklámot, mint a marketing források hatásos és eredményes felhasználásának módját - olvasható a közleményben.

“Tudjuk, hogy a reklám valós, számokban is mérhető növekedést hozhat a márkák számára. És itt egy általános érvényű igazság vonatkozik a márkákra, ügyfelekre és ügynökségekre egyaránt: minden egyes nap bizonyítanunk kell, mennyit érünk. Ennek köszönhetően nálunk, a Grey-nél a hatékonyság szerepel az első helyen. Ezen díjak elnyerése csodálatos teljesítmény mind a Grey, mind ügyfeleink és márkáik számára” - kommentálta Carolyn Carter, a Grey Global Group Europe, Middle East & Africa elnök-vezérigazgatója.

MTI Média

A reklám imázsán szeretne javítani a Reklámhét

A reklám gazdaságélénkítő hatásának, szerepének megismertetetése, de elsősorban a magyar reklámkultúráról kialakult negatív kép javítása a célja az I. magyar Reklámhétnek - mondták a szervezők az esemény hétfői megnyitóján Budapesten.

MTI Média

EFFIE reklámhatékonysági verseny negyedszer is

Az idén negyedik alkalommal rendezik meg a hazai marketing-kommunikációs szakma reklámhatékonysági verseny díjátadó gálaestjét, az EFFIE-t október 21-én a Thália Színházban; a 68 nevezésből 34 jutott a döntőbe.

MTI Gazdaság

Gyurcsány is tartott előadást a BrandFestivalon

A politika nehezen változik, viszonylag lassan tanul a környezetében fellelhető innovációból, de még ha akarná, sem tudja magát kivonni az innováció kényszere és hatásai alól - hangoztatta csütörtökön Gyurcsány Ferenc a BrandFestival elnevezésű márkakonferencián, Bükfürdőn.

hvg.hu Média

Minden százasból 13 forintot sajátmárkás termékekre költünk

Tavaly áprilistól idén márciusig a kereskedelmi márkás (más elnevezéssel: sajátmárkás) élelmiszerek és háztartási vegyi áruk kiskereskedelmi forgalma 15 százalékkal nagyobb volt Magyarországon, mint az előző időszakban. A napi fogyasztási cikkekre kiadott minden 100 forintból a vevők 13-at kereskedelmi márkás termékre adtak ki - derült ki az ACNielsen keddi sajtótájékoztatóján, amelyen a piackutató cég a kereskedelmi márkák öt földrész 38 országában, 80 termékkategóriában végzett vizsgálatának eredményeit ismertette.

A Hableány tragédiája után újra járnak a BKV dunai hajói

A Hableány tragédiája után újra járnak a BKV dunai hajói

Lövöldözés és pánik tört ki a Toronto Raptors bajnoki ünneplésén

Lövöldözés és pánik tört ki a Toronto Raptors bajnoki ünneplésén

Halasztják a döntést az albán és észak-macedón EU-csatlakozási tárgyalásokról

Halasztják a döntést az albán és észak-macedón EU-csatlakozási tárgyalásokról

Spórolni kezd a kormány egy válságra – elkezdték a 2020-as költségvetés vitáját

Spórolni kezd a kormány egy válságra – elkezdték a 2020-as költségvetés vitáját

Az összeomlóban lévő baleseti ellátás miatt rendkívüli közgyűlésre hívják a traumatológusokat

Az összeomlóban lévő baleseti ellátás miatt rendkívüli közgyűlésre hívják a traumatológusokat

Csigalassúsággal nő a korszerű lakások száma

Csigalassúsággal nő a korszerű lakások száma