szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog ismét egy szívhez szóló reklámot mutat be olvasóinak.

Társadalmi célú reklámfilmet készített az angliai Sussex Safer Roads Partnership, amely a biztonsági öv használatára hívja fel az emberek figyelmét - olvasható az Adrenalin blogon. Az Öleld meg az életet című kampány 90 másodperces filmjében nincs vér, nincs sikítozás és megcsonkított testek, nincsenek szomorú hozzátartozók és tragikus jelenetek. A szpot mégis olyan hatást gyakorol az emberre, hogy szinte könnyezni támad kedve. Vajon a humoros vagy a sokkoló reklám jobb a biztonságos vezetés kommunikálásában? - teszi fel a kérdést a blogger. Ha kíváncsi a reklámra, kattintson!
Vészfrissítés jött a Windowshoz, több tucat veszélyes hibát javított a Microsoft

Vészfrissítés jött a Windowshoz, több tucat veszélyes hibát javított a Microsoft

Nagy Márton sajtófőnöke a gyanús csokos lakásról: Magánügy

Nagy Márton sajtófőnöke a gyanús csokos lakásról: Magánügy

Az új Mundruczó-filmben Taika Waititi játssza a főszerepet

Az új Mundruczó-filmben Taika Waititi játssza a főszerepet

Nem, „tisztelt” Gulyás úr, itt nem ez történt! – visszaszólt a sóskúti önkormányzat az akkugyár körüli balhé miatt

Nem, „tisztelt” Gulyás úr, itt nem ez történt! – visszaszólt a sóskúti önkormányzat az akkugyár körüli balhé miatt