szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog ismét egy szívhez szóló reklámot mutat be olvasóinak.

Társadalmi célú reklámfilmet készített az angliai Sussex Safer Roads Partnership, amely a biztonsági öv használatára hívja fel az emberek figyelmét - olvasható az Adrenalin blogon. Az Öleld meg az életet című kampány 90 másodperces filmjében nincs vér, nincs sikítozás és megcsonkított testek, nincsenek szomorú hozzátartozók és tragikus jelenetek. A szpot mégis olyan hatást gyakorol az emberre, hogy szinte könnyezni támad kedve. Vajon a humoros vagy a sokkoló reklám jobb a biztonságos vezetés kommunikálásában? - teszi fel a kérdést a blogger. Ha kíváncsi a reklámra, kattintson!
Böde Dániel arra buzdítja a követőit, hogy szavazzanak a Voks 2025-ön

Böde Dániel arra buzdítja a követőit, hogy szavazzanak a Voks 2025-ön

Eltiltottak két focistát Franciaországban, mert letakarták a homofóbia-ellenes jelvényt a mezükön

Eltiltottak két focistát Franciaországban, mert letakarták a homofóbia-ellenes jelvényt a mezükön

Nem is lelőtték, elütötték – állítja a nyomkövetős farkas megölésével vádolt férfi

Nem is lelőtték, elütötték – állítja a nyomkövetős farkas megölésével vádolt férfi

Első fokon felfüggesztett szabadságvesztésre ítélték azt a nőt, aki késsel támadt az alvó férjére, mert az el akart válni

Első fokon felfüggesztett szabadságvesztésre ítélték azt a nőt, aki késsel támadt az alvó férjére, mert az el akart válni