szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog ismét egy szívhez szóló reklámot mutat be olvasóinak.

Társadalmi célú reklámfilmet készített az angliai Sussex Safer Roads Partnership, amely a biztonsági öv használatára hívja fel az emberek figyelmét - olvasható az Adrenalin blogon. Az Öleld meg az életet című kampány 90 másodperces filmjében nincs vér, nincs sikítozás és megcsonkított testek, nincsenek szomorú hozzátartozók és tragikus jelenetek. A szpot mégis olyan hatást gyakorol az emberre, hogy szinte könnyezni támad kedve. Vajon a humoros vagy a sokkoló reklám jobb a biztonságos vezetés kommunikálásában? - teszi fel a kérdést a blogger. Ha kíváncsi a reklámra, kattintson!
Netanjahu lesz Trump első külföldi vendége a Fehér Házban

Netanjahu lesz Trump első külföldi vendége a Fehér Házban

„Nem vagyok oltásellenes” – jelentette ki Robert F. Kennedy amerikai egészségügyiminiszter-jelölt a meghallgatásán

„Nem vagyok oltásellenes” – jelentette ki Robert F. Kennedy amerikai egészségügyiminiszter-jelölt a meghallgatásán

„Elfogadhatatlan a kormányzati kommunikáció” – feljelentést tett a pilisi polgármester az ivóvízben talált férgek miatt

„Elfogadhatatlan a kormányzati kommunikáció” – feljelentést tett a pilisi polgármester az ivóvízben talált férgek miatt

Blokkolták Trump szövetségi kifizetéseket leállító rendeletét is

Blokkolták Trump szövetségi kifizetéseket leállító rendeletét is