szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog úgy véli egyre nyerőbb egy nagy cégnek társadalmi célú ügyek mellé állni.

Míg a Coca-Cola boldogságot nyújt a fogyasztóknak, addig a Pepsi lehetőséget. Lehetőséget arra, hogy ne csak ölbe tett kézzel üljenek, hanem tegyenek is valamit a szebb jövőért. Hiszen a Pepsit szürcsölő emberek törődnek egymással és a Föld sorsával, így egy emberként állnak a jó ügy oldalára – és nem feltétlenül úgy, hogy a szelektíven gyűjtik az üres dobozokat - írja a blogger. Ez a fő mondanivalója a nemrég indult Pepsi kampánynak, melyben a hangsúly az előrelátó és tenni akaró embereken van. A kampány 60 másodperces spotjában is csomó ilyen embert látunk, akik egy egészként sugallják a reklám üzenetét: tenni kell azért, ami fontos számunkra. De nem is a film a lényeges ebben a kampányban, hanem a hozzá tartozó honlap, amely üres fecsegés helyett tenni is tud majd valamit a jobb jövőért - olvasható az Adrenalin blogn. A Pepsi Refresh Project egy több millió dolláros beruházás, amely arra lett kitalálva, hogy az emberek élhetőbbé tegyék ötleteikkel a világot. A pályázók beküldhetik javaslataikat, melyekre a többiek szavazhatnak. A legtöbb szavazatot begyűjtő pályázatok megvalósításához pedig pénzbeli támogatást ad majd a Pepsi – akár 250 ezer dollárt is.

Ha kíváncsi a Pepsi új kampányára, kattintson!
Nick Thorpe: Bármilyen magabiztosnak mutatkozik a MAGA európai szárnya, látszanak a repedések

Nick Thorpe: Bármilyen magabiztosnak mutatkozik a MAGA európai szárnya, látszanak a repedések

Újabb 10 milliárdos osztalékot fizetett a Nemzeti Dohányboltokat ellátó cég

Újabb 10 milliárdos osztalékot fizetett a Nemzeti Dohányboltokat ellátó cég

Rosszabbnak mondták Fidel Castrónál, hét hónap múlva már nem élt

Rosszabbnak mondták Fidel Castrónál, hét hónap múlva már nem élt

„A magyar kormány klímapolitikájára erős kettest adnék. A bukástól a napenergia felhasználása mentette meg”

„A magyar kormány klímapolitikájára erős kettest adnék. A bukástól a napenergia felhasználása mentette meg”