szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szentkirályi a Történeti Múzeumban tartott sajtótájékoztatón indította útnak új kampányát, amelynek Puskás Ferenc lett a reklámarca - olvasható a Sports Marketing blogon.

Az egykori Honvéd és Real Madrid játékos egy másik volt madridit, Luís Figot váltja az ásványvízmárka arcaként a cég hazai és nemzetközi promóciós tevékenységében. A Szentkirályi a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország sikereire, legendáira és értékeire. Részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sports Marketing oldalára.
Vincze Szabolcs Sport

„A játék hatalma” - honnan hová tart a magyar foci?

A magyar fociról és ki tudja mikor kezdődött lejtmenetéről már könyvek, cikkek és tanulmányok tucatjai jelentek meg. Ezek a honi futballválságot már majdnem minden aspektusból vizsgálták, a Krausz Tamás és Mitrovits Miklós által összeállított „A játék hatalma” című kötet azonban túlmutat a megszokott, sablonos magyarázatokon.

Lejjebb adták a szaúdiak, úgy tűnik, a teljes F1 helyett most egy csapattal is beérnék

Lejjebb adták a szaúdiak, úgy tűnik, a teljes F1 helyett most egy csapattal is beérnék

Kényszerleszállást hajtott végre egy utasszállító az USA-ban, mert nyúl került a hajtóműbe – videó

Kényszerleszállást hajtott végre egy utasszállító az USA-ban, mert nyúl került a hajtóműbe – videó

Kitiltották a vakvezető kutyás diákot az iskolájából

Kitiltották a vakvezető kutyás diákot az iskolájából

Tűz volt, majd leszakadt a lépcső egy nyolcadik kerületi lakásban

Tűz volt, majd leszakadt a lépcső egy nyolcadik kerületi lakásban