szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Látványos, izgalmas, fordulatos, humoros, szórakoztató és monumentális a Nike új reklámja, amit a foci-vb-re szánt - olvasható az Adrenalin blogon.

A háromperces reklámfilmbe a sportszergyártó mindent beleadott, hiszen a világraszóló sportesemény apropója remek lehetőség a márka hírnevének további öregbítésére és a focidrukkerekkel való kapcsolat elmélyítésére. Az "Írd meg a jövőt" projektnéven futó kampányban megtapasztalhatjuk, milyen hatással van emberek millióira egy elrúgott labda, egy ügyes cselezés vagy egy jó védés – és akiken keresztül mindezt megtapasztalhatjuk, a világ legnagyobb focistái.

Csak hogy néhányat említsünk: Cristiano Ronaldo, Didier Drogba, Wayne Rooney, Fabio Cannavaro, Franck Ribery, Andres Iniesta, Theo Walcott, Patrice Evra, Gerard Pique, Ronaldinho, Landon Donovan, Tim Howard és Thiago Silva - írja a blogger. A reklám megtekintéséért látogasson el az Adrenalin blogra.

hvg.hu Napi merítés

Vissza a kőkorszakba, két és fél perc alatt

Egyre kevesebb fiatal jelentkezik szakmunkástanulónak, ezáltal nagyon nagy a hiány az adott szakmákban. A német szakmunkások és kisiparosok érdekképviseleti szervezete, a Das Handwerk kampányfilmben mutatja be, hogy hova jutna az emberiség a szakmunkások nélkül – olvasható az Adrenalin blogon.

hvg.hu Napi merítés

Zenélő Nike-cipők

Ötletes, szórakoztató és a Nike-hoz képest szokatlanul költséghatékony vírusfilmmel rukkolt elő a márka. A videóban ügyesen erősítik tovább a zene és futás közötti kapcsolatot, ráadásul szemléletesen mutatják be a Nike Run+ cipőket - olvasható az ADrenalin blogon.

Egyre valósághűbb pedofil képeket generál a mesterséges intelligencia

Egyre valósághűbb pedofil képeket generál a mesterséges intelligencia

Mára ennyi: fontos figyelmeztetést küld ki a YouTube, vége lehet a végtelen pörgetésnek

Mára ennyi: fontos figyelmeztetést küld ki a YouTube, vége lehet a végtelen pörgetésnek

FC Barcelona-partnerséggel és prémium termékekkel építi globális márkáját a BioTechUSA

FC Barcelona-partnerséggel és prémium termékekkel építi globális márkáját a BioTechUSA

Mégis benne marad a törvényjavaslatban, hogy fel kell nyomni a kábítószerdílert

Mégis benne marad a törvényjavaslatban, hogy fel kell nyomni a kábítószerdílert