szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kormány újra életre hívta a Gyurcsány Ferenc által alapított Országmárka Tanácsot. A testület feladata, hogy kitalálja, mivel lehet népszerűvé, ismertté és azonosíthatóvá tenni Magyarországot.

Az uniós elnökségi stratégiához kapcsolódó kutatás szerint az unión belül nem él általánosan negatív sztereotípia Magyarországról, ugyanakkor pozitív jelzőt sem tudnak említeni, "jellegtelennek", "semmilyennek" látják az országot és a magyarokat. A nem uniós Törökország lakó vélekednek rólunk a legpozitívabban, miközben a hollandok sorolták fel a legtöbb előítéletet és negatívumot velünk kapcsolatban. A legtöbb kritika a gazdasági élet kiszámíthatatlansága, a szolgáltatások alacsony színvonala és a rossz közbiztonság miatt érte hazánkat. De az is kikristályosodott, hogy a germán nyelvterületen a pusztaromantika teszi vonzóvá Magyarországot - olvasható a Tiszta Beszéd blogon. Kíváncsi a részletekre? A blogon elolvashatja.
hvg.hu Világ

Országmárkák rangsora: hol áll Magyarország?

Továbbra is az USA áll az élen az országok globális imázs-rangsorában, megelőzve Németországot és Franciaországot. Magyarország a középmezőnyben található – derül ki a GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, a GfK Custom Research North America egyik divíziója által végzett 2010-es Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM jelentésből, amely hat szempont alapján 50 ország imázsát értékeli.

Böde Dániel arra buzdítja a követőit, hogy szavazzanak a Voks 2025-ön

Böde Dániel arra buzdítja a követőit, hogy szavazzanak a Voks 2025-ön

Rátapadt egy orosz műhold az amerikaira, fegyver is lehet a fedélzetén

Rátapadt egy orosz műhold az amerikaira, fegyver is lehet a fedélzetén

Lábbilincs helyett okosórát kapnak a házi őrizetesek

Lábbilincs helyett okosórát kapnak a házi őrizetesek

Beszólt a lengyel külügyminiszter Elon Musknak

Beszólt a lengyel külügyminiszter Elon Musknak