szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kormány újra életre hívta a Gyurcsány Ferenc által alapított Országmárka Tanácsot. A testület feladata, hogy kitalálja, mivel lehet népszerűvé, ismertté és azonosíthatóvá tenni Magyarországot.

Az uniós elnökségi stratégiához kapcsolódó kutatás szerint az unión belül nem él általánosan negatív sztereotípia Magyarországról, ugyanakkor pozitív jelzőt sem tudnak említeni, "jellegtelennek", "semmilyennek" látják az országot és a magyarokat. A nem uniós Törökország lakó vélekednek rólunk a legpozitívabban, miközben a hollandok sorolták fel a legtöbb előítéletet és negatívumot velünk kapcsolatban. A legtöbb kritika a gazdasági élet kiszámíthatatlansága, a szolgáltatások alacsony színvonala és a rossz közbiztonság miatt érte hazánkat. De az is kikristályosodott, hogy a germán nyelvterületen a pusztaromantika teszi vonzóvá Magyarországot - olvasható a Tiszta Beszéd blogon. Kíváncsi a részletekre? A blogon elolvashatja.
hvg.hu Világ

Országmárkák rangsora: hol áll Magyarország?

Továbbra is az USA áll az élen az országok globális imázs-rangsorában, megelőzve Németországot és Franciaországot. Magyarország a középmezőnyben található – derül ki a GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, a GfK Custom Research North America egyik divíziója által végzett 2010-es Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM jelentésből, amely hat szempont alapján 50 ország imázsát értékeli.

Meglett a 415 forintos euró is

Meglett a 415 forintos euró is

Hatékonyabb, jobb és nagyobb hulladékudvar-hálózat

Hatékonyabb, jobb és nagyobb hulladékudvar-hálózat

Árat emel az Apple Magyarországon, drágább lesz a zenehallgatás

Árat emel az Apple Magyarországon, drágább lesz a zenehallgatás

10x gyorsabb összeszerelni az új szélerőművet, Bill Gates is támogatja az ötletet – videó

10x gyorsabb összeszerelni az új szélerőművet, Bill Gates is támogatja az ötletet – videó