szerző:
travelline.hu
Tetszett a cikk?

A WTM Global Trends Report 2009 hozta nyilvánosságra ezt a trendet, amely várhatóan egyre szélesebb körben terjed...

A WTM Global Trends Report 2009 hozta nyilvánosságra ezt a trendet, amely várhatóan egyre szélesebb körben terjed majd világszerte. Szaud Arábia élen jár e tekintetben, az egyik ilyen szállodája a Luthan Hotel & Spa. Egyiptom és Irán is kulcsfontosságú ezen a piacon, hiszen ezekben az országokban 2008-ban a nők a teljes lakosság közel felét tették ki. Ezeken a célállomásokon a kultúra elég konzervatív, és a csak-nőknek szóló koncepció valószínűleg felháborodást kelt majd a közel- keleti nőkben és a nyugati emberekben, akik továbbra is a biztonságérzetre vágynak.

A kevésbé konzervatív arab országokban, mint például Jordánia, Szíria, Jemen, Omán- sikeresen terjedhet el ez a koncepció, különösen akkor, ha ezen hotelek szolgáltatásait kiszélesítik, összekapcsolják egészségügyi, wellness, spa és medical wellness elemekkel. Fiona Jeffery, a WTO elnöke azt nyilatkozta, hogy bámulatos nézni az új és újabb koncepciókat, melyben folyamatosan változik a fogyasztói trend. A csak nőknek koncepció igazán sikeres üzletasszonyok számára vagy azoknak, akik csupán kikapcsolódásra vágynak a hétköznapi, mozgalmas élet után, keverve a gyógy és wellness elemekkel. Szaud Arábiában 30 millió feleséggel együtt utazó turistát jegyeznek, hiszen itt az az általános elfogadott, hogy egy nőnek nagyon kockázatos egyedül utaznia, emellett vallási, és kulturális okai is vannak.

TTG

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!