szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy borotvagyártó és egy új-zélandi reklámügynökség találkozása a szőrös férfi arcbőrön.

A szakállviselet újra - sőt: egyre inkább ismét - nemzetközi trenddé válik. Az ápolatlan arcszőrzet azonban valószínűleg ennek ellenére sem nyer soha civilizációs előjogöt. A bozontok és szagok ellen az ápolás-fetisiszta cégek a bőrtisztaság és simaság kimaxolásával elértek a falig. De most kiderült, van más megoldás is.

Viselet
designboom

A mifelénk a Gillette és a Wilkinson borotvához képest ismeretlen Schick márka gyártója úgy gondolta, van olyan arany középút, amivel ösztönözni lehetne a "ha már arcszőrzet, legyen karbantartott" filozófia érvényre jutását. Az új-zélandi Y&R ügynöséggel erre építették fel új reklámkampányukat.  Magas labda, hogy állati humorosra sikerült.

designboom

És hogy a fotómontázs hogy készült? Hát így:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!