szerző:
life-style.hu

Mi is írtunk róla, hogy néhány magazin és bizonyos hírességek igyekeznek a "jobbik" arcukat mutatni az olvasók felé...

Mi is írtunk róla, hogy néhány magazin és bizonyos hírességek igyekeznek a "jobbik" arcukat mutatni az olvasók felé, amikor smink és retus nélküli fotókon mutatkoznak be, mintha csak ők is "mezei" népek lennének. A német Brigitte magazin mellett a magyar Éva is úgy döntött, hogy elég a celebekből, mostantól az olvasó lesz a sztár. Pócsik Anitát, az Éva főszerkesztőjét kérdeztük a kezdeményezésről, amit egyébként teljes szívünkből támogatunk.

©

life-style.hu: Miért döntöttetek úgy, hogy felhagytok a hírességekkel?
Pócsik Anita:A lapkészítést mindig is az olvasók bevonásával képzeltük el, hiszen a  nyitott, érzékeny, okos, értelmes, képzett nőket céloztuk meg, akik túl látnak a gardróbuk falán, véleményük van a körülöttük lévő világról, és kíváncsiak másokéra is.  Szlogenválasztásunk  - „Magamra ismerek” - is tudatos volt. Az tehát, hogy 2009 decemberétől már a címlapon is olvasóink szerepelnek, lényegében az eredeti koncepció kiteljesedése. Az Éva teljes egészében saját szellemi termékünk, piaci megerősödése után most láttuk elérkezettnek az időt arra, hogy a már a borítón is valami szokatlant, újat, eredetit merjünk hozni a hazai lappiacra.

ls: Miért pont az olvasó, hiszen használhatnátok adatbázis képeket is? Költségben ez olcsóbb vagy drágább?
P.A.: A világ vezető modelljeiről vagy sztárjairól készült portrék az esztétikai élményen túl mást nem nagyon tudnak nyújtani. Nem mondanám azt, hogy az ár nem számít, mert a mai gazdasági helyzetben nagyon is fontos tényező, de számunkra sokkal fontosabb, hogy a címlap továbbra is magas esztétikai minőséget sugározzon, amihez olvasóink szerepeltetése egyéni ízt és sajátos üzenetet tud hozzáadni.

ls: Úgy hallottam, akkora a siker, hogy az első napokban rögtön elárasztottak titeket jelentkezésekkel.
P.A.:Özönlenek a jelentkezések, két nap alatt majdnem négyszázan írtak. A siker ténye persze boldoggá tesz minket, de a mértéke egyenesen félelmetes, hiszen ennyi nőt (sőt már férfi jelentkezőnk is akadt) nem fogunk tudni még válogatásra sem behívni.

ls: Hogyan választottátok ki az első címlaplányt?
P.A.: Khusnullina Regina a Gardrób rovatunk augusztusi számában szerepelt már amatőr modellként. Aztán az ő fotójával a címlapon megjelent a decemberi Éva, benne a felhívással, hogy bárki jelentkezhet címlaplánynak. (Regináról többet egyébként a róla készült videóból lehet megtudni.)

ls: És a már szintén megjelent januári címlap-szépség kicsoda?
P.A.: Bartos Eszter, 29 éves jogász és háromgyerekes édesanya a következő a sorban.

©

ls: A megjelenés óta milyenek a visszajelzések felétek és a címlaplány felé?
P.A.: Úgy érzékelem, hogy az ötletet és a megvalósítást is egyértelműen nagyra értékelik az olvasók és a kollégák is. Negatív visszajelzésről szerencsére egyáltalán nem tudok beszámolni.

Jövőre jön a Bosch-féle intelligens babakocsi, és több értelme lehet, mint gondolná

Jövőre jön a Bosch-féle intelligens babakocsi, és több értelme lehet, mint gondolná

Fának csapódott egy autó Dömsödnél, egy ember meghalt

Fának csapódott egy autó Dömsödnél, egy ember meghalt

Roska Botond: "Nem szabad, hogy a díjak becsapjanak"

Roska Botond: "Nem szabad, hogy a díjak becsapjanak"

"Tűrje fel az ingujját!" – a mesterséges intelligencia megtanulta, kinek mi áll jobban

"Tűrje fel az ingujját!" – a mesterséges intelligencia megtanulta, kinek mi áll jobban

Alföldi Róbert: Másik világ jön

Alföldi Róbert: Másik világ jön

A hétfő kulcsfontosságú lehet a Brexit-tárgyalásokon

A hétfő kulcsfontosságú lehet a Brexit-tárgyalásokon