szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Mi is írtunk róla, hogy néhány magazin és bizonyos hírességek igyekeznek a "jobbik" arcukat mutatni az olvasók felé...

Mi is írtunk róla, hogy néhány magazin és bizonyos hírességek igyekeznek a "jobbik" arcukat mutatni az olvasók felé, amikor smink és retus nélküli fotókon mutatkoznak be, mintha csak ők is "mezei" népek lennének. A német Brigitte magazin mellett a magyar Éva is úgy döntött, hogy elég a celebekből, mostantól az olvasó lesz a sztár. Pócsik Anitát, az Éva főszerkesztőjét kérdeztük a kezdeményezésről, amit egyébként teljes szívünkből támogatunk.

evamagazin.hu

life-style.hu: Miért döntöttetek úgy, hogy felhagytok a hírességekkel?
Pócsik Anita:A lapkészítést mindig is az olvasók bevonásával képzeltük el, hiszen a  nyitott, érzékeny, okos, értelmes, képzett nőket céloztuk meg, akik túl látnak a gardróbuk falán, véleményük van a körülöttük lévő világról, és kíváncsiak másokéra is.  Szlogenválasztásunk  - „Magamra ismerek” - is tudatos volt. Az tehát, hogy 2009 decemberétől már a címlapon is olvasóink szerepelnek, lényegében az eredeti koncepció kiteljesedése. Az Éva teljes egészében saját szellemi termékünk, piaci megerősödése után most láttuk elérkezettnek az időt arra, hogy a már a borítón is valami szokatlant, újat, eredetit merjünk hozni a hazai lappiacra.

ls: Miért pont az olvasó, hiszen használhatnátok adatbázis képeket is? Költségben ez olcsóbb vagy drágább?
P.A.: A világ vezető modelljeiről vagy sztárjairól készült portrék az esztétikai élményen túl mást nem nagyon tudnak nyújtani. Nem mondanám azt, hogy az ár nem számít, mert a mai gazdasági helyzetben nagyon is fontos tényező, de számunkra sokkal fontosabb, hogy a címlap továbbra is magas esztétikai minőséget sugározzon, amihez olvasóink szerepeltetése egyéni ízt és sajátos üzenetet tud hozzáadni.

ls: Úgy hallottam, akkora a siker, hogy az első napokban rögtön elárasztottak titeket jelentkezésekkel.
P.A.:Özönlenek a jelentkezések, két nap alatt majdnem négyszázan írtak. A siker ténye persze boldoggá tesz minket, de a mértéke egyenesen félelmetes, hiszen ennyi nőt (sőt már férfi jelentkezőnk is akadt) nem fogunk tudni még válogatásra sem behívni.

ls: Hogyan választottátok ki az első címlaplányt?
P.A.: Khusnullina Regina a Gardrób rovatunk augusztusi számában szerepelt már amatőr modellként. Aztán az ő fotójával a címlapon megjelent a decemberi Éva, benne a felhívással, hogy bárki jelentkezhet címlaplánynak. (Regináról többet egyébként a róla készült videóból lehet megtudni.)

ls: És a már szintén megjelent januári címlap-szépség kicsoda?
P.A.: Bartos Eszter, 29 éves jogász és háromgyerekes édesanya a következő a sorban.

evamagazin.hu

ls: A megjelenés óta milyenek a visszajelzések felétek és a címlaplány felé?
P.A.: Úgy érzékelem, hogy az ötletet és a megvalósítást is egyértelműen nagyra értékelik az olvasók és a kollégák is. Negatív visszajelzésről szerencsére egyáltalán nem tudok beszámolni.

Egyre kevesebb a dohánybolt, több száz településen már nincs is

Egyre kevesebb a dohánybolt, több száz településen már nincs is

Németországban öt ember vesztette életét a tűzijátékok miatt, vannak, akik betiltanák az árusításukat

Németországban öt ember vesztette életét a tűzijátékok miatt, vannak, akik betiltanák az árusításukat

Elefántok falhatják fel az eladatlan karácsonyfákat Berlinben

Elefántok falhatják fel az eladatlan karácsonyfákat Berlinben

Eladó Bill Clinton páncélozott elnöki limuzinja

Eladó Bill Clinton páncélozott elnöki limuzinja