szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális...

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális vásárlók grabancát, még egy kis asztali lámpa sorsából is világraszóló kampányt voltak képesek alkotni. Most 100 darab különböző macskát és kiscicát szedtek össze és engedtek szabadon egy Ikea áruházban éjszaka, hogy a reakcióik alapján készült filmmel elbűvöljék a népet. A werkfilm és a végén látható néhány késznek tűnő képkocka alapján garantáltak az érzelmek.

 

 

2024 legjobb találmányai: kiszámított valóság, zöld luxusbőr, könnyebb bevásárlás a neten

2024 legjobb találmányai: kiszámított valóság, zöld luxusbőr, könnyebb bevásárlás a neten

Már hazudik is a mesterséges intelligencia, nehogy kikapcsolják

Már hazudik is a mesterséges intelligencia, nehogy kikapcsolják

Az azeri légitársaság szerint külső behatás miatt zuhant le az utasszállító repülőgép

Az azeri légitársaság szerint külső behatás miatt zuhant le az utasszállító repülőgép

Itt vannak a tranzisztorok, amelyek fittyet hánynak a Moore-törvényre

Itt vannak a tranzisztorok, amelyek fittyet hánynak a Moore-törvényre