szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális...

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális vásárlók grabancát, még egy kis asztali lámpa sorsából is világraszóló kampányt voltak képesek alkotni. Most 100 darab különböző macskát és kiscicát szedtek össze és engedtek szabadon egy Ikea áruházban éjszaka, hogy a reakcióik alapján készült filmmel elbűvöljék a népet. A werkfilm és a végén látható néhány késznek tűnő képkocka alapján garantáltak az érzelmek.

 

 

Hivatalos: baleset miatt zuhant le a Leicester City tulajdonosának helikoptere

Hivatalos: baleset miatt zuhant le a Leicester City tulajdonosának helikoptere

A Megafonhoz kerülhet az Origo

A Megafonhoz kerülhet az Origo

„Először ijesztő lesz, aztán felszabadít” – ma is durva reakciókat vált ki, ha egy nő nem borotválkozik

„Először ijesztő lesz, aztán felszabadít” – ma is durva reakciókat vált ki, ha egy nő nem borotválkozik

Guardian: Háborús bűncselekmény lenne, amit Trump ajánl a gázai palesztinoknak

Guardian: Háborús bűncselekmény lenne, amit Trump ajánl a gázai palesztinoknak