szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális...

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális vásárlók grabancát, még egy kis asztali lámpa sorsából is világraszóló kampányt voltak képesek alkotni. Most 100 darab különböző macskát és kiscicát szedtek össze és engedtek szabadon egy Ikea áruházban éjszaka, hogy a reakcióik alapján készült filmmel elbűvöljék a népet. A werkfilm és a végén látható néhány késznek tűnő képkocka alapján garantáltak az érzelmek.

 

 

30 ezer négyzetmétert minősített erdővé a 12. kerület

30 ezer négyzetmétert minősített erdővé a 12. kerület

Az én hetem: A sóvárgás kínzó tud lenni, de Lackfi Jánosnak van receptje ez ellen

Az én hetem: A sóvárgás kínzó tud lenni, de Lackfi Jánosnak van receptje ez ellen

Megemelik az Audik árait, a tehetősebb vásárlók felé mozdulnának

Megemelik az Audik árait, a tehetősebb vásárlók felé mozdulnának

Csárdi kilépett az LMP-frakcióból, Ungáréknak találniuk kell egy beugrót, vagy inkább kettőt

Csárdi kilépett az LMP-frakcióból, Ungáréknak találniuk kell egy beugrót, vagy inkább kettőt