szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális...

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális vásárlók grabancát, még egy kis asztali lámpa sorsából is világraszóló kampányt voltak képesek alkotni. Most 100 darab különböző macskát és kiscicát szedtek össze és engedtek szabadon egy Ikea áruházban éjszaka, hogy a reakcióik alapján készült filmmel elbűvöljék a népet. A werkfilm és a végén látható néhány késznek tűnő képkocka alapján garantáltak az érzelmek.

 

 

Furcsák a szegénységi statisztikák, a KSH még adós a magyarázattal

Furcsák a szegénységi statisztikák, a KSH még adós a magyarázattal

Szinte mindenki küzd vele, mégsem szólnak előre

Szinte mindenki küzd vele, mégsem szólnak előre

Nem a plusz fél óra játék káros a labdarúgásra, hanem a kapzsiság

Nem a plusz fél óra játék káros a labdarúgásra, hanem a kapzsiság

Alex Faludy: Isten őrizzen, hogy Erdő Péter legyen a pápa!

Alex Faludy: Isten őrizzen, hogy Erdő Péter legyen a pápa!