szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális...

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális vásárlók grabancát, még egy kis asztali lámpa sorsából is világraszóló kampányt voltak képesek alkotni. Most 100 darab különböző macskát és kiscicát szedtek össze és engedtek szabadon egy Ikea áruházban éjszaka, hogy a reakcióik alapján készült filmmel elbűvöljék a népet. A werkfilm és a végén látható néhány késznek tűnő képkocka alapján garantáltak az érzelmek.

 

 

Patikabezárási hullám jöhet Magyarországon

Patikabezárási hullám jöhet Magyarországon

Magyar Péter és az infláció – többek közt ezekre a kérdésekre kíváncsi a Fidesznek fontos témákban mérő közvélemény-kutató

Magyar Péter és az infláció – többek közt ezekre a kérdésekre kíváncsi a Fidesznek fontos témákban mérő közvélemény-kutató

Megkérdezték Varga Mihályt, Matolcsy György embereit rúgja-e ki az MNB-ből

Megkérdezték Varga Mihályt, Matolcsy György embereit rúgja-e ki az MNB-ből

12 lóerős cuki aprósággal rukkolt elő a Fiat

12 lóerős cuki aprósággal rukkolt elő a Fiat