szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális...

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális vásárlók grabancát, még egy kis asztali lámpa sorsából is világraszóló kampányt voltak képesek alkotni. Most 100 darab különböző macskát és kiscicát szedtek össze és engedtek szabadon egy Ikea áruházban éjszaka, hogy a reakcióik alapján készült filmmel elbűvöljék a népet. A werkfilm és a végén látható néhány késznek tűnő képkocka alapján garantáltak az érzelmek.

 

 

Az EU 1 milliárd dollárra bírságolná Elon Musk  közösségi oldalát, az X-et

Az EU 1 milliárd dollárra bírságolná Elon Musk közösségi oldalát, az X-et

A műanyagszennyezés megoldható. Akkor miért nem oldjuk meg?

A műanyagszennyezés megoldható. Akkor miért nem oldjuk meg?

A Nintendo máris elhalasztotta a Switch 2 előrendelését Trump vámjai miatt

A Nintendo máris elhalasztotta a Switch 2 előrendelését Trump vámjai miatt

Februárban is zuhant az ipari termelés, és hol voltak akkor még a vámok?

Februárban is zuhant az ipari termelés, és hol voltak akkor még a vámok?