szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális...

Az Ikea marketingesei (és persze az alkalmazott kreatív ügynökségek) igazán tudják, hogyan kapják el a potenciális vásárlók grabancát, még egy kis asztali lámpa sorsából is világraszóló kampányt voltak képesek alkotni. Most 100 darab különböző macskát és kiscicát szedtek össze és engedtek szabadon egy Ikea áruházban éjszaka, hogy a reakcióik alapján készült filmmel elbűvöljék a népet. A werkfilm és a végén látható néhány késznek tűnő képkocka alapján garantáltak az érzelmek.

 

 

Már négy halottja van az iráni kikötőben történt robbanásnak, aminek még mindig nem tudják az okát

Már négy halottja van az iráni kikötőben történt robbanásnak, aminek még mindig nem tudják az okát

Az állatokkal suttogó boszorkány, aki védelmébe vette az utolsó európai őserdőt

Az állatokkal suttogó boszorkány, aki védelmébe vette az utolsó európai őserdőt

A Nobel-díjas focikommentátor, aki képen törölte García Márquezt

A Nobel-díjas focikommentátor, aki képen törölte García Márquezt

Furcsák a szegénységi statisztikák, a KSH még adós a magyarázattal

Furcsák a szegénységi statisztikák, a KSH még adós a magyarázattal