szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával...

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával ragadó interaktív reklámot kapott: mi magunk vagyunk a főszereplők (nemünk, nevünk, még Facebook azonosítónk alapján is változik a történet), és a netes lejátszó pedig teljesen új funkciókat kap, ahol a gombokat nyomogatva a cselekményt visszük előre. Végül pedig az egész YouTube szétesik...

A Desperados reklámját nem is lehet szavakkal jól leírni, érdemes személyesen is kipróbálni, természetesen személyes adataink megadása (Facebook csatlakozás) nélkül is élvezhető a végeredmény, megér egy próbát, kattintson!

Peszkov a német felszólításra: Oroszországgal nem lehet az ultimátumok nyelvén beszélni

Peszkov a német felszólításra: Oroszországgal nem lehet az ultimátumok nyelvén beszélni

A normál Ferrari F40-nél sokkal durvább verseny verziót kínálnak eladásra

A normál Ferrari F40-nél sokkal durvább verseny verziót kínálnak eladásra

Mi az az óra XIV. Leó csuklóján? Rengetegen rákattantak, jönnek a találgatások

Mi az az óra XIV. Leó csuklóján? Rengetegen rákattantak, jönnek a találgatások

Az éves cél 70 százalékát súrolja mostanra a költségvetési hiány

Az éves cél 70 százalékát súrolja mostanra a költségvetési hiány