szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával...

A Dufresne Corrigan Scarlett és a MediaMonks közös munkájának köszönhetően a Desperados sör egészen új és magával ragadó interaktív reklámot kapott: mi magunk vagyunk a főszereplők (nemünk, nevünk, még Facebook azonosítónk alapján is változik a történet), és a netes lejátszó pedig teljesen új funkciókat kap, ahol a gombokat nyomogatva a cselekményt visszük előre. Végül pedig az egész YouTube szétesik...

A Desperados reklámját nem is lehet szavakkal jól leírni, érdemes személyesen is kipróbálni, természetesen személyes adataink megadása (Facebook csatlakozás) nélkül is élvezhető a végeredmény, megér egy próbát, kattintson!

Rogán elismerte, hogy Vitézy küldött neki üzeneteket, de azt tagadta, hogy kampánytémában egyeztettek volna

Rogán elismerte, hogy Vitézy küldött neki üzeneteket, de azt tagadta, hogy kampánytémában egyeztettek volna

Meglett a 415 forintos euró is

Meglett a 415 forintos euró is

Osztrák bordélyokat üzemeltető magyarokra csaptak le a rendőrök

Osztrák bordélyokat üzemeltető magyarokra csaptak le a rendőrök

Az Oxfordnál a "brain rot" lett az év szava

Az Oxfordnál a "brain rot" lett az év szava