Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Luca di Montezemolo, a Forma-1-es Ferrari csapat elnöke szerint az autó versenyképes, de ha komoly sikereket szeretnének elérni, akkor ennél jóval több szükséges.
Visszaesett a jegyértékesítés az idei Forma-1 Magyar Nagydíjra - írta keddi számában a Világgazdaság Gyulay Zsoltra, az eseményt szervező Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatójára hivatkozva.
Vettel a falhoz vágta a kesztyűjét, Hamilton a kormányát, de a Forma-1-től búcsúzó Valencia Lotus győzelem nélkül is összehozta az évszázad legjobb versenyét.
A meglehetősen sablonos forma-1-es futamra sikeredő montreali után egy, a nézők által nem kedvelt, rosszul megtervezett pályán kellene Raikkonennek elhallgattatnia a kritikusait.
A kanadai nagydíj csalódás volt. Nem Hamilton győzelme miatt, és nem is az itt szinte kötelező taktikai zűrzavar elmaradása miatt. Hanem mert a verseny a várt svájci csoki helyett valójában nugát lett. Mogyorót csak nyomokban tartalmazott.
Montreal a Forma-1 számára a hosszú, fordulatos, de egyben rendre kiszámíthatatlan és olykor alattomosan igazságtalanul végződő verseny szinonimája. Ahol nem elég gyorsnak vagy tökösnek lenni, a legváratlanabbra is készülni kell.
300 méter hosszú díszletfal épül a Bruce Willis-film forgatásához a mogyoródi Forma 1-es pálya területén. A százmilliós költséggel felállított építmény a Magyar Nagydíj idején is a Hungaroringen lesz, bár jó részét vissza kell bontani - írja az Index.
Monaco gyönyörű, de a forma-1-es futamok, melyek itt már 1950-ben (az első szezonban) is egy korábbi tradícióra épültek, klasszikus értelemben unalmasak. A keskeny, egynyomvonalas, szalagkorlátok közt futó, csiki-csuki pályán előzni ugyanis leginkább a boxutcában lehet. Ettől még ez a 75 másodperc alatt körbeautózható aszfaltcsík a pilóták kedvence.