Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Meglepő adalékkal szolgált Kimi Räikkönen szerződtetésének bejelentése után a Lotus Renault GP csapatfőnöke, aki elárulta: bár Vitalij Petrovnak érvényes szerződése van, nem kizárt, hogy Robert Kubica lesz a visszatérő finn csapattársa 2012-ben. Petrov menedzsere szerint 10 napot kaptak, hogy eldöntsék: mennek vagy maradnak.
Kedden lett nyilvános, hogy Kimi Räikkönen visszatér a Forma-1-be, ahonnan 2009-ben igencsak alulmotiváltan távozott. Most állítja, a motivációjával nincs gond, különben nem is tért volna vissza.
Kitörő örömmel nyugtázta az évadzáró Brazil Nagydíj után a konstruktőri tabella 10. helyezését a Forma-1-es Lotus istálló, ami nem csoda: Tony Fernandes tulajdonos szakvezető tájékoztatása szerint a másodéves egylet az előző évi 8 millió dollár után idén már 36 millió dollárt kap a sportág bevételeiből.
Lewis Hamilton, a McLaren pilótája azt mondta, hogy a jövőben is a wokingi Forma-1-es istállónál akar versenyezni, ezért szeretné meghosszabbítani a szerződését.
A Forma-1 a favoritokról, a nagy csapatokról és a futamgyőzelmekről szól elsősorban. A háttérben azonban zajlik egy külön verseny is, aminek nyertese leginkább annak az esélyét nyeri el, hogy a következő évben is pilótaüléshez juthasson.
A 2011-es Forma-1-es szezon egyik legváratlanabb győzelmét Jenson Button (McLaren) aratta, aki a Kanadai Nagydíj hajrájában nemcsak nyomás alatt tartotta, de az utolsó körben ki is használta Sebastian Vettel (Red Bull Racing) hibáját.
Évek óta húzták a szájukat az elemzők, mondván: túl kevés az előzés a Forma-1-ben. Aztán idén bejött a DRS, azaz az állítható hátsó szárnyak, és bár önmagában ez nem volt elég az üdvösséghez, kétségtelen, hogy a látványos helycserékben nem volt hiány 2011-ben.
A 2011-es Forma-1-es év legnagyobb egyéni harca nem a világbajnokságért folyt. Szezon közben Lewis Hamilton (McLaren) és Felipe Massa (Ferrari) többször is ütköztek egymással, ami nem ritkán a pályán kívül is konfliktusokhoz vezetett. A szezon végén azonban megvolt a nagy összeborulás.
Sebastian Vettel a Brazil Nagydíjon megszerezte 15. pole position-jét a szezonban, ezzel átadta a múltnak Nigel Mansell közel húsz éves rekordját, aki 14-szer rajtolhatott az első rajtkockából egy idényben.
Mark Webber, a Red Bull ausztrál pilótája nyerte a Forma-1-es világbajnokság idei szezonzáró versenyének, a Brazil Nagydíjnak az első, pénteki szabadedzését.
Meghökkentő kijelentést tett a ralibalesete miatt az idei szezont teljes egészében kihagyó Forma-1-es pilóta, Robert Kubica menedzsere. Daniele Morelli szerint a Lotus Renault GP elferdítette a lengyel sofőr szavait, és nincs alapja annak a szerdai bejelentésnek, amely szerint védence nem lesz hadra fogható a 2012-es idény kezdetétől.
Levitézlett szaktanácsadóval erősít a Forma-1-es Lotus Renault GP: a fekete-arany egyletnél a hétvégi Brazil Nagydíjon debütál Dave Ryan, akit 2009-ben rúgott ki a McLaren istálló a sportigazgató tisztségből a sokat emlegetett hazugságügy miatt.
Egyedi festésű sisakkal vesz részt a hétvégi Forma-1-es évadzáró Brazil Nagydíjon a Sauber versenyzője, Kamui Kobayashi. A japán pilóta fejfedőjének színezetét a Linkin Park rockzenekar egyik tagja, Joe Hahn tervezte.
Két Forma-1-es pilóta, Michael Schumacher és Lewis Hamilton egész biztosan nem használja a Felipe Massa 2009-es balesete után bevezetett sisakvédő fóliát.
Folytatja a 2012-es Forma-1-es szezon előkészületeit az abroncsokról gondoskodó Pirelli az évadzáró Brazil Nagydíjon is: a pénteki edzésnapon a csapatok egy fejlesztési stádiumban levő kemény keveréket tesztelnek majd, a futamra pedig már egy jövő évi lágy specifikációt kapnak.
Ahogyan arra számítani lehetett, drasztikusan nőtt az előzések száma idén a Forma-1-ben, az állítható hátsó szárny (DRS) bevezetésének köszönhetően, s immáron számszaki adatok is rendelkezésre állnak az idei szezon „terméséről”.
Nem jósolnak nagy jövőt Bruno Sennának a Forma-1-es paddock-ban terjengő pletykák a jövőre már szimplán Lotus név alatt induló Lotus Renault GP-nél, ennek ellenére a brazil a napokban leszögezte: bízik benne, hogy 2012-ben is az együttes versenyzője maradhat.