szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Myspace-nek még mindig akad felhasználója, de folyamatosan pártolnak el az emberek az elöregedett közösségi oldaltól, míg a riválisok virulnak és növekednek.

Ha megnézzük az egy hónappal ezelőtti adatokat, azt láthatjuk, hogy a Myspace-nek még mindig akad felhasználója. Ez a jó hír az elöregedett közösségi oldal számára. A rossz hír viszont az, hogy a maradék felhasználók is folyamatosan pártolnak el az oldaltól, míg a riválisok virulnak.

Nem hozott gyökeres változást a Myspace életébe az új dizájn, és az sem, hogy a Specific Media és Justin Timberlake bevásárolta magát – az oldal továbbra is haldoklik. A comScore adatai szerint, melyeket a TechCrunch idéz, a Facebook továbbra is vezet, méghozzá kiugróan. Tavaly decemberben 162 millió egyedi látogatója volt, ami ugyan kevesebb, mint a novemberi 166 millió, de a szezonális ingadozás megszokott jelenség, és növekedni is nehezebb már ilyen méretek mellett. 

A Twitter ugyanakkor mintegy kétmillió új felhasználót vonzott be: 37,5 millió egyedi látogató használta decemberben, azaz április óta töretlenül növekszik. A LinkedIn pedig egy kisebb augusztusi visszaesés után  33,5 millió egyedi látogatót regisztrált decemberben, ez mintegy másfél millióval kevesebb a novemberi adatnál.

A MySpace-felhasználók száma viszont rohamosan csökken: bár még mindig 24 millió egyedi felhasználója volt decemberben, ez kevesebb mint a fele az egy évvel ezelőtt mért számnak.

A Google új, erősen támogatott közösségi oldala, a Google + esetében 15,9 millió volt a novemberi, 20,6 millió a decemberi látogatószám.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Karrier

Drasztikus elbocsátás a MySpace-nél

A , az egykoron legnépszerűbb közösségi portál arra készül, hogy elbocsássa alkalmazottainak csaknem felét - jelentették szerdán az amerikai lapok.

hvg.hu Napi merítés

Aprópénzért adták el a MySpace-t

Igazából a bezárás stílusosabb lett volna. A News Corp 2005-ben 580 millió dollárért vásárolta meg a közösségi szájtot. Most pedig mindössze 35 millió dollárért tudta továbbpasszolni a Specific Media nevű hirdetőcégnek.