szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy iPod touch-ot szeretett volna megjavíttatni az iPhoneSzerviz.hu üzletében az az ügyfél, akinek készülékét egy befőttes gumival javították, majd miután nem akart fizetni, lehúzták mögötte a biztonsági rácsot - írja a Tékozló homár.

A fogyasztóvédelmi blogon közölt esetleírás szerint az ügyfél egy iPod Touch-ra szeretett volna egy új képernyőt az iPhoneSzerviztől, de sajnálatos módon szerelés közben eltört a képernyőlezáró gombja. Mivel ezt 3 hét alatt sem tudták javítani, az ügyfél úgy döntött, hogy inkább szeretné elhozni a készüléket. A szervizben ezután egy befőttesgumival rágumizták neki a kijelzőt, és 16 ezer forintot kértek érte. Amikor az ügyfél a “minőségi megoldásért” nem akart fizetni, a szerviz munkatársai rendőrséggel fenyegetőztek és lehúzták a biztonsági rácsot, hogy ne tudjon elszökni.

Az eset főszereplőjének levelét elolvashatja a Tékozló homáron.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!