szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Digitális borlapot fejlesztett a Magyar Telekom innovációs laborja, a Kitchen Budapest. A nyomtatott menüt kiegészítő megoldás először a fejlesztésben együttműködő Innio Borbárban segíti a minőségi borok iránt érdeklődőket a tájékozódásban, a választásban.

Az appban a vendégek számára rendelkezésre álló világító, színes, mozgó elemekkel ellátott képernyőkkel, a folyamatosan frissülő információk innovatív környezetbe helyezésével nemcsak a borbarátok döntését kívánják egyszerűbbé és gyorsabbá tenni, hanem a laikusok számára is érdekes és informatív perceket igyekszik nyújtani.

A Telekom közlése szerint a kezdetben az Innio Borbárban kézbe vehető digitális borlap segítségével a vendégek tableteken keresztül közel 300 féle borral kapcsolatos, érdekes információ között böngészhetnek. Így a bor származási országa, a dűlő, a szőlőfajta és sok más érdekes, jól rendszerezett és esztétikus formában megjelenített adat gazdagíthatja az érdeklődők ismereteit, segítheti a választást.

A vendégek egyszerű, lapozó mozdulattal váltogathatnak a tableteken a borok és színek között. A borok a digitális borlapon színek alapján lettek kategorizálva, hiszen a borválasztási folyamat első lépése legtöbbször a bor színének meghatározása aszerint, hogy könnyű fehér, rosé, vagy vörösbort kíván fogyasztani valaki, és a habzóborok is külön kategóriát képeznek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!