szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mostantól az ellenőrzött fejlesztők alkalmazásaiból, szolgáltatásaiból is lehet közvetlenül tartalmat közzétenni a TikTokon, így megkönnyítve a kreatív munkafolyamatokat.

Apróságnak tűnő, mégis annál fontosabb újítást kapott a TikTok: a fejlesztők által a napokban közzétett új API-nak (alkalmazásprogramozási interfésznek) köszönhetően már más, külső fejlesztőktől származó szolgáltatásokból is lehet közvetlenül posztolni a TikTokra – írja az Engadget.

Az első partnerek közé olyan cégek tartoznak, mint az Adobe, a Twitch, vagy a Blackmagic Design.

Hogy miért fontos ez? Az új, Direct Post funkciónak köszönhetően a tartalomgyártók vázlatokat készíthetnek, feliratokat állíthatnak be, valamint a közönséggel kapcsolatos beállításokat végezhetnek el, közvetlenül a külső fejlesztőktől származó appokból. A kezdetekben csak a videós tartalmak lesznek támogatottak, ám a későbbiekben fotókra is kiterjesztik a lehetőséget.

Jöhet a havonta 2000 forintba kerülő TikTok, már tesztelik is - a jó hír, hogy nem lesz kötelező

Havi közel 2000 forint ellenében szabadítaná meg a felhasználókat a hirdetésektől a TikTok, erről árulkodnak az appban lévő kódrészletek.

Példának okán az Adobe Premiere Pro is támogatott lesz, de nem csatlakozhat bárki: az API használata előtt minden partner átesik egy ellenőrzési folyamaton.

Az újdonságnak köszönhetően egyszerűbbé és gyorsabbá válhatnak a kreatív munkafolyamatok a tartalomgyártás során.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!