szerző:
nyüzsi
Tetszett a cikk?

Kancsó, aki mondja! Pláne, ha a vásárlóira.

Szerkesztőségünk több tagja is nagyon szereti a Túró Rudit. Jellemzően az óriásit, a natúr, étcsokis bevonatút. A „klasszikus”, és egyben legnépszerűbb típust. A pöttyös az igazi. A tejcsokis bevonatú sokaknak gejl. A többség általában az étcsokisat keresi, a boltokban is mindig ebből van a legnagyobb készlet. Már messziről ki is lehetett szúrni: az étcsokis sima piros-pöttyös, a tejcsokis kék mintás, a széle is kék, és van rajta egy kiskancsó is.

Eddig. Most viszont egy korábbi (egyébként ügyes és sikeres) nyereményjátékot folytatva, az akciót új promóciós dizájnnal vezették be, nagy kék piktogram került a rudikra. A szokásos rutinnal vásárlók meg csak odapillantva a hűtőpultra, szomorúan konstatálták, hogy csupa-csupa kékség, nincs étcsokis. Ez eddig persze csak egy elszúrt reklámkreatív. Arról se írunk Nyüzsit, hogy ugyanannak a cigarettának évente más a színe és megjelölése, vagy hogy a piros hetes busznál már nem a szín, hanem szám-betű kombináció számít.

Mivel azonban a Túró Rudi online regisztrációs nyereményjátékot folytat az elszúrt, kék rudikkal, a visszajelzések is neten érkeznek. Nyilván sok, mivel a 659.000 felhasználó által lájkolt Facebook-oldalon reflektált is a cég. Előbb „Keresd a különbséget!” című, kármentő jelleggel előadott népneveléssel (olvassuk el a kommenteket is!) majd az alábbi vidám képpel:

Nos, szerintünk meg egyrészt az a kancsó, aki ilyen pofozkodós mémet rak be a hivatalos kommunikációba. Másrészt meg ugye, ha a céghez is eljutott a probléma, ha folyamatosan magyarázkodni kell miatta, akkor azért itt mégiscsak sikerült valamit elszúrni? Értjük, hogy az eddigi piros/kék megkülönböztetés fellazítása után is maradt még olyan jel (a kancsó), ami grafikusan eligazít, de ha legközelebb mondjuk egy kancsó lenne a játék logója, akkor ugyanezt a mémet meg lehetne csinálni úgy, hogy "rá van írva".

Talán némi udvarias szabadkozás helyesebb lett volna, mindenki hibázik, de viszonylag kevesen közlik azt a vásárlókkal, hogy pofoznivaló hülyének tartják.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!