szerző:
Napi Gazdaság
Tetszett a cikk?

Közel hétszázezer autót hív vissza világszerte a Honda. Egy hibás rugó akár a motor újraindítását is megakadályozhatja – írja a Napi Gazdaság

A Honda Motor Co. tegnap jelentette be, hogy 693,5 ezer Freed, Fit és City modellt hív vissza javításra világszerte, mert egy hibás rugó akár a motor újraindítását is megakadályozhatja. (A Fit modelleket Európában Jazz néven forgalmazzák.)

A társaság szóvivője közölte: egyetlen olyan balesetről sem érkezett bejelentés, amelyet ez a javításra váró hiba okozott volna. A Honda Japánban 167,9 ezer Freedet és Fitet hív vissza Japánban, ahol a kötelező javítás becsült költsége 39 millió dollárra rúghat. A többi autó főként Ázsia más országaiban, köztük Kínában fut.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Autó

Honda FCX teszt: a jövő elkezdődött

Nézzünk bátran a jövő szemébe: előbb-utóbb az olajlobbi is belátja, lehet pénzt csinálni az alternatív hajtású autókból. És akkor minden zöld lesz, mindenki zöldautót hajt majd, és biztos eljön a tartós béke is. Mi az első lépést megtettük: kipróbáltuk a jövő autóját. Egy álmot megér.

Biró Csongor Autó

Honda CR-Z: újra lehet csajozni

A Honda CR-Z a tisztább üzemű benzines-elektromos hibrid hajtóművet kombinálja hatfokozatú manuális sebességváltóval, stílusos kupékarosszériában. Ék alakja, alacsony motorházteteje stabil, atletikus kiállást sejtet. Az osztott üvegű csomagtérajtón át rossz a kilátás, de sebaj, ha a sport gombot megnyomjuk, igazi sportautóvá alakul a CR-Z. Igaz, a 124 lóerő nem a mai fiatalokat csábítja, inkább azokat, akik 10-20 éve az ős CR-X-ben kapcsolták a sebességet és autóztatták a csajokat, és megspóroltak 6,5 millió forintot. Ennyi a CR-Z ára.