Tetszett a cikk?

A versenyszezon még el sem kezdődött, a Lotus Renault GP háza táján máris sokkoló esemény történt: a csapat az első tesztelés után kénytelen volt lemondani zászlóvivőjéről, a ralibalesetet szenvedő Robert Kubicáról - olvasható az Autómenedzser év végi összefoglalójában.

Egy ilyen csapás a Forma-1 bármely alakulatára nézve jelentős hátráltató tényező lett volna, a fekete-arany egylet mégis jól kezdett: úgy tűnt, hogy a kockázatosnak titulált újítás, az oldaldobozra vezetett kipufogó beváltja a hozzá fűzött reményeket, ugyanis Melbourne-ben Vitalij Petrov, Sepangban pedig a Kubica helyetteséül választott rutinos róka, Nick Heidfeld repítette a dobogó 3. fokára az R31-est.

A Lotus Renault vakrepüléséről bővebben az Autómenedzser.hu cikkében olvashatnak.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Autó

Kimi Räikkönen bízik a gyorsaságában és nem ijed meg a gumiktól

Noha a Forma-1-es tesztidőszak csak február elején veszi kezdetét, a Lotus-színekben két évnyi távollét után visszatérő Kimi Räikkönen elárulta: a fekete-arany színezetű egylet 2010-es modelljével valószínűleg már januárban elkezdi a felkészülést. A finn hangsúlyozza: biztos benne, hogy távolléte alatt nem veszítette el a gyorsaságát.

Biró Csongor Autó

Melyik legyen az év tesztautója? - döntő

Idén minden korábbinál több autó vett részt év végi játékunkban, közel hét tucat kocsira lehetett szavazni négy héten át. A hét kategóriába sorolt tesztautók közül (kisautók, alsóközép-kategória, középkategória, luxusautók, sportautók, szabadidőautók, egyterűk) önök választották ki a döntősöket: Opel Corsa, Opel Astra, Opel Ampera, BMW 7, Audi RS 5, Dacia Duster, Seat Alhambra.