szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Noha az amerikaifoci-bajnokság (NFL) nagydöntőjére, a Super Bowlra még várni kell, már elkezdtek szivárogni az információk azzal kapcsolatban, hogy kik hirdetnek majd a február 2-án esedékes meccs szüneteiben. A Jaguar például már jelezte, hogy az F-Type kupét kívánják népszerűsíteni.

Mint ismeretes, a Super Bowl-reklámok a gigantikus nézettség miatt a legdrágábbak, így évről évre komoly versengés zajlik a nagyvállalatok között, hogy ki, mennyit és mit hirdet a nagydöntő alatt. Az autóipari cégek természetesen élen járnak, ráadásul igyekeznek különlegesebbnél különlegesebb szpotokkal előrukkolni.

A napokban kiderült, hogy a Jaguar biztosan a hirdetők között lesz: az Ugró Nagymacska a hónap későbbi részében Los Angelesben és Tokióban leleplezésre kerülő F-Type kupét kívánja népszerűsíteni. A kiszivárgott információk szerint a patinás márka egy 30 másodperces szpotot forgat, amelynek mottója így hangzik: „Feltűnt már, hogy a hollywoodi mozikban mindig britek játsszák a gazembereket?”

Jaguar: Super Bowlra hangolva
Jaguar

A film elkészítését az Oscar-díjas brit rendezőre, Tom Hooperre bízták és úgy hírlik, hogy számos színész – például Ben Kingsley – is feltűnik majd a reklámban.

„A kampánnyal azt szeretnénk megmutatni, hogy az F-Type kupé egy új brit rosszfiú a szegmensben, amelynek küldetése az, hogy kavarodást okozzon a sportkocsi-szegmensben” – nyilatkozta Jeff Curry, a Jaguar észak-amerikai részlegének elnöke.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!