szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A VW-konszern dizájnstúdiója, a Giugiaro féle Itadesign tervezőcsapatának szaladt el a keze, amikor megtervezték a közeljövő autóját.

A GEA nevű tanulmányautó, természetesen önállóan, sofőr irányítása nélkül képes részt venni a forgalomban. A Mercedes által korábban felvetett ideát osztja a VW-csoport is, hogy az idő lesz a legnagyobb luxus a közeljövőben, így ezt kell a legjobban kiszolgálni.

A kocsi használatára három féle menetmódot álmodtak a tervezők. Az üzleti módban a belső hangulat, a fények olyanok, amelyek serkentik az embert. A másik a wellness-mód, ilyenkor akár kondizni is lehet a kocsiban, különféle kiegészítő berendezésekkel. Végezetül a nyugalmi mód, amely a teljes kikapcsolódást szolgálja, relaxáló kékes fénnyel, elnyúló üléshelyzettel, sőt a jobb első ülés és a jobb hátsó ággyá olvadhat össze.

A hatalmas, 5370 milliméteres kocsiban hely az lesz bőven, 120 milliméterrel hosszabb, mint a legnagyobb Mercedes S-osztály. Az autó szerkezetét alumínium, magnézium és karbonszálas anyagok alkotják. A motorja tervezett teljesítménye 775 lóerő.

A nem kifejezetten visszafogott megjelenésért a 26 colos felnik felelnek, nem is beszélve a B-oszlop nélküli megoldásról, amelynek révén báltermi a hangulat, amikor kinyílnak az ajtók.

Italdesign
Italdesign
Italdesign
Italdesign

Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!