szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A külsején szinte semmi nem változott, az orrában viszont az 1.4-es TSI motort felváltja az 1.8-as TSI blokk 192 lóerővel.

Ritka az olyan ráncfelvarrás, amikor a tervezők érintetlenül hagyják az autó külsejét, most viszont a spanyolok pontosan ezt tették a megújult Seat Ibiza Cuprával. Cserébe viszont azon a ponton változtattak, ami egy ilyen mini hot-hatch-nél a legfontosabb, ugyanis az 1.4 TSI motorját lecserélték az 1.8 TSI-re.

A cserének köszönhetően a 180 lóerő és 250 Nm nyomaték helyett 192 paripát és 320 Nm csúcsnyomatékot állít csatasorba a spanyol zsebrakéta. Mindez 6,7 másodperces nulla-százas gyorsulást, valamint 235 kilométer/órás végsebességet garantál, ami mellé kifejezetten baráti, 6 literes átlagfogyasztás társul.

Mivel a ráncfelvarrás a külsőt nem érinti, így maradtak a tipikus Cupra stíluselemek, 17 colos alufelnikkel és a LED-es nappali menetfénnyel kiegészített bi-xenon fényszórókkal. Az utastérben egy fokkal érzékelhetőbb a változás, hiszen az Ibiza megörökölte a Leon kormányát, kicsit változtattak a légbefúvókák formáján, valamint a középkonzol is átesett egy kis frissítésen.

Seat
Seat
Seat
Seat
Seat

További friss autós hírekért kövesse a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!