A klasszikus forma modern műszaki megoldásokat takar, no meg egy 7.0 literes V8-as motort az orrában, amely a kompresszoros feltöltésnek köszönhetően 770 lóerőt szabadít a hátsó kerekre. Bónuszként pedig manuális váltóval szerelik.
A veterán amerikai izomautók közül talán a Ford Mustangnak van a legnagyobb rajongótábora, ami nem csak annak tudható be, hogy ebből készült a legtöbb, hanem a mára ikonikussá vált formatervnek is. Ehhez igazodva számos cég foglalkozik Mustang-felújítással, újjáépítéssel és tuninggal, a legprofibbak pedig olyan átalakítást kínálnak, amely megőrzi a klasszikus stílust, viszont lemezek alatti technikát modern alkatrészekre cseréli.
Az ilyen úgynevezett restomod felújítással foglalkozó műhelyek közé tartozik a Classic Recreations is, melynek legújabb munkája a képeken látható Shelby GT500 CR. A különleges lila fényezést ezüst versenycsíkokkal bolondították meg, az eredeti felniket egyedi tervezésű 18 colos darabokra cserélték BF Goodrich gumikkal szerelve, az utasteret pedig a legapróbb részletig felújították.
Az igazán nagy durranás viszont a lemezek alatt lapul, ugyanis az autó orrában egy 7.0 literes Ford Performance V8-as motor dolgozik, kompresszoros feltöltéssel, ami nem kevesebb mint 770 lóerőt szabadít a hátsó kerekekre. Mindezt manuális váltóval kínálják, no meg hatdugattyús Wilwood fékrendszerrel és coilover lengéscsillapítókkal, hogy ne repüljön el az autó az első kanyarban. A JVC fejegység és a Kicker hangrendszer már csak ráadás, hiszen egy vérbeli autóbolond úgyis a V8 morajlását hallgatja. Az autóért egyébként 234 ezer dollárt fizetett az új tulajdonosa.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.