szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Március elején indította el Elon Musk a Loveday nevű projektet, melyben a legjobb rajongói reklámfilmeket keresték. Most győztest hirdettek.

A Tesla messze földön híres, nemcsak az elektromos autóiról, hanem arról is, hogy nem költ reklámokra. Egész pontosan egyetlen reklámfilmet sem forgatott még a cég, ami két dolgot jelent: egyrészt bíznak annyira a termékben, hogy az eladja önmagát, és nincs szükség rá, hogy külön reklámozzák, másrészt pedig a rajongók időről időre előlépnek és készítenek egy olyat, ami előtt még Elon Musk is megemeli a kalapját.

Ez tűnt fel néhány hónapja egy amerikai ötödik osztályos kislánynak, Bria Loveday-nek is, aki levelet írt a Tesla-vezérnek, hogy szerinte érdemes lenne versenyt rendezni a rajongók által készített reklámfilmek között. Az ötlet annyira megtetszett Musknak, hogy néhány héttel később már el is indult a Project Loveday: a nevezők egy legfeljebb 90 másodperces reklámot készíthettek a Tesláról, majd a YouTube-ra feltöltve kellett azt megosztani a céggel.

A verseny egészen mostanáig, a Model 3 leleplezéséig tartott, Elon Musk pedig kihirdette a győztes pályaművet. A legjobb munka az amerikai YouTube-sztár Marques Brownlee, vagyis MKBHD videója lett. Ezt mutatjuk most, utána pedig a TOP 10 további szereplőit:

És most jöjjön a többi (nem helyezési sorrendben):

A Better Future:

Tesla Fieldtrip

SUPER QUICK Tesla Fan Video

EMBRACE THE ENERGY

Electric Car Range Race: How far can electric cars go?

Spring

Weekend Vibes

Hope

Spaceships. For Earth.

Azért az oldalunkat furdalja a kíváncsiság:

--- voting control ---

Ha szeretné megnézni azokat is, amelyek korábban készültek, ide kattintson.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gifeket, videókat.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!