szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az eddiginél méretesebb akkumulátor és nagyobb teljesítményű motor került az elektromos Mokkába.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni az Opel népszerű kompakt divatterepjárója, a Mokka tisztán elektromos változatát, melyet most felfrissített a Stellantis konszern német márkája.

A design semmit sem változott, a hajtáslánc viszont annál inkább. A Mokka-e-ről Mokka Electric névre átkeresztelt modell akkumulátorának kapacitása 50-ről 54 kWh-ra nőtt, és immár 338 helyett akár 406 kilométer is megtehető egy töltéssel.

Opel

A 15,2 kWh/100 kilométerre csökkentett fogyasztás mellett a 20 lóerővel nagyobb teljesítmény mellett sem mehetünk el szó nélkül. A 136-ról 156 lóerőre izmosított, változatlanul 260 Nm nyomatékú villanyautó kevesebb mint 10 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra, elektronikusan korlátozott végsebessége pedig 150 km/h.

AC, illetve DC fronton 11, illetve 100 kW-os csúcsteljesítmény mellett tölthető az akkumulátor, és ideális esetben akár 30 perc alatt letudható egy 10-ről 80 százalékra történő feltöltés.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!