szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Az első szlovákiai gyártású Opel háromféle hajtáslánccal érhető el.

Az Opel 20 év után feltámasztotta a Fronterát, az egykoron General Motors fejlesztésű szabadidő-autó immár Stellantis alapokra épülő 21. századi utódja tavaly mutatkozott be.

Magyarországon egyelőre még nem rendelhető az általunk már részletesen bemutatott újdonság, a németeknél viszont már kapható, így a 19 százalékos helyi adót tartalmazó árai is tudhatók.

Legolcsóbban 23900 euróból (9,8 millió forint) úszható meg egy új Frontera, mely összeg ellenében egy 1,2 literes 3 hengeres turbós benzinmotort felvonultató 100 lóerős lágyhibrid modell vezethető haza.

Opel Frontera
László Ferenc

Ebben ugyanúgy hatfokozatú duplakuplungos automata váltó található, mint a hasonló erőforrásra épülő 136 lóerős lágyhibrid változatban, melyért alaphangon 25700 eurót (10,6 millió forint) kérnek el.

A 113 lóerős teljesítményű, 44 kWh kapacitású akkumulátoros és 303 kilométeres hatótávú elektromos Frontera 28990 eurón (11,9 millió forint) nyit.

4,38 méteres hosszával a Frontera egyértelműen nagyobb a kínálatból nemrég távozott olcsó alap-SUV-nál, a 4,21 méteres Crosslandnél és a hamarosan ráncfelvarráson áteső 4,15 méteres Mokkánál, illetve közel akkora, mint a régi Grandland, mely csak 6,7 centiméterrel hosszabb nála.

Opel Frontera
László Ferenc
Opel Frontera
László Ferenc
Opel Frontera
Opel
Opel Frontera
Opel
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!