Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Az Etna egy olasz génekkel rendelkező, egekig pörgethető V10-zel szerelt szuperkönnyű közúti torpedó.
Ha Horvátország és ha autógyártás, akkor legtöbbünk agyán rögtön a Rimac és a zágrábi gyártó 2000 lóerős villanyautói villannak át.
És most itt egy újabb horvát szupersportkocsi, a Tedson Motors által készített Etna:
Az újdonság nem más, mint egy Lamborghini Gallardóra épülő méregdrága restomod.
Az alapmodellnél 6 centiméterrel szélesebb Etna szuperkönnyű karbonszálas kasztnit kapott, aminek köszönhetően nem kevesebb mint 200 kilogrammal csökkent a tömege.
A Gallardo Super Trofeo versenyautó futóművével és titán sportkipufogóval szerelt járgány 5 literes V10-es szívó benzinmotorjának teljesítményét 80 lóerővel megnövelték, a 10 ezerig elforgatható főtengelyű erőforrás immár kereken 600 lóerőt szabadít rá a kerekekre.
Az egyelőre ismeretlen menetteljesítményű Etna nem olcsó mulatság, a donorautón felül mintegy 300 millió forintba kerül az átalakítás.
A horvátok 77 ilyen autót terveznek készíteni, a megrendeléstől a leszállításig körülbelül egy év telik el.
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
Az adatok között négyszeres a különbség.
Jászai Mari-díjas magyar rendező, érdemes művész 93 éves volt.