Ezüstérmes lett Cannes-ban egy magyar sörcsapolós plakátkampány
Ezüst oroszlánt kapott kedd este a Cannes Lions reklámfesztiválon az Initiative médiaügynökség Soproni Tökéletes csapolás kampánya - írja a Kreatív.hu.
Ezüst oroszlánt kapott kedd este a Cannes Lions reklámfesztiválon az Initiative médiaügynökség Soproni Tökéletes csapolás kampánya - írja a Kreatív.hu.
A könnyen orvosolható, mégis sokak számára végzetes betegségekre hívja fel a figyelmet a világ legrangosabb reklámos megmérettetésének ifjúsági versenye, amelyen magyarok is indulnak.
Ha egy harckocsi kétszer is legördülhet a gyártósorról, akkor 600 felújított orvosi rendelőt hányszor lehet sikerként eladni?
Nem csak a száguldozókkal van baj.
Az öttusaszövetség elnökének ezüstérmét is megszépítette Gulyás Michelle aranya.