Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#magyar agrármarketing

Kapcsándi Dóra Gazdaság

Csak hisszük, hogy világhírű a magyar bor, a mangalica?

Számos „országszerte világhírű” termék van, amiket sajnos – bár szép ezt gondolni – kevéssé ismernek külföldön, miközben a magyar termelők sokszor a meglévő lehetőségeket sem használják ki ahhoz, hogy eljussanak a nemzetközi piacokra – mondta hvg.hu-nak adott interjúban az Agármarketing Centrum vezetője. Simon Pétert az OMÉK alkalmából arról is kérdeztük, van-e olyan magyar termék, ami a következő időszak nyertese lehet.

Ilyen még nem volt: egy játék, amelyben minden attól függ, ki játssza

Ilyen még nem volt: egy játék, amelyben minden attól függ, ki játssza

A köztársasági elnök 9 hónap után lecserélte a hivatalvezetőjét

A köztársasági elnök 9 hónap után lecserélte a hivatalvezetőjét

A Nyugat szentje és ördöge – 150 éve született Winston Churchill

A Nyugat szentje és ördöge – 150 éve született Winston Churchill

Lázár János anyukája minőségi változást ért el a vasútnál: a miniszter már sárból építkezik

Lázár János anyukája minőségi változást ért el a vasútnál: a miniszter már sárból építkezik

Süddeutsche: A színfalak mögött megmaradt a barátság a CSU és a Fidesz között

Süddeutsche: A színfalak mögött megmaradt a barátság a CSU és a Fidesz között

Bokros Lajos: Mit ér az a kormány, amely külső csodáktól várja saját országa fellendülését?

Bokros Lajos: Mit ér az a kormány, amely külső csodáktól várja saját országa fellendülését?

Elbontják a Westend szökőkútját

Elbontják a Westend szökőkútját

Az ország versenyképességét gátolja a diákok egyre rosszabb matekteljesítménye

Az ország versenyképességét gátolja a diákok egyre rosszabb matekteljesítménye

Megér 2000 milliárd forintot az Apple-nek az okosgyűrű?

Megér 2000 milliárd forintot az Apple-nek az okosgyűrű?

A címlapról ajánljuk