Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#élménymárka

HVG Extra Business Business magazin

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

Majdnem összejött a kétharmad a 3 havi költségvetési hiányban

Majdnem összejött a kétharmad a 3 havi költségvetési hiányban

Trump körülnézett a világban, és egyelőre tetszik neki, amit lát

Trump körülnézett a világban, és egyelőre tetszik neki, amit lát

Kikapott a Liverpool, Szoboszlait az 55. percben lecserélték

Kikapott a Liverpool, Szoboszlait az 55. percben lecserélték

Idén már több mint kétezer lakásban keletkezett tűz, és csak négy otthonban volt füstérzékelő

Idén már több mint kétezer lakásban keletkezett tűz, és csak négy otthonban volt füstérzékelő

Rá sem fog ismerni a Windows legidegesítőbb képernyőjére

Rá sem fog ismerni a Windows legidegesítőbb képernyőjére

Közel 7 százalékot zuhant a BUX-index, durván szakadnak az OTP, a Mol és a Richter részvényei

Közel 7 százalékot zuhant a BUX-index, durván szakadnak az OTP, a Mol és a Richter részvényei

Nagyobb tempó mellett is filmet nézhetnek vagy olvashatnak a Mercedes sofőrök

Nagyobb tempó mellett is filmet nézhetnek vagy olvashatnak a Mercedes sofőrök

Új funkciók jönnek a WhatsAppba, az egyik nagyon hasznos

Új funkciók jönnek a WhatsAppba, az egyik nagyon hasznos

Hogyan segíthet, ha térképet rajzolunk a céljainkhoz?

Hogyan segíthet, ha térképet rajzolunk a céljainkhoz?

A címlapról ajánljuk