szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A sokféle mellhez sokféle sportmelltartóra van szükség – állítja a gyártó a legújabb, feltűnést keltő kampányában.

A női mellbimbóktól rettegő közösségi oldalakon eleve nagyot szólhat egy olyan kampány, amelynek női mellek vannak a középpontjában, még ha néhol ki is vannak kockázva. Az Adidas bevállalta, és 25 meztelen női mellel hirdeti a sportmelltartóit.

„Hiszünk abban, hogy a női mellek, legyenek bármilyen méretűek vagy alakúak, megérdemlik a tartást és a komfortot. Az új sportmelltartóink ezért 43 különböző stílusban érkeznek, hogy mindenki megtalálja magának a számára megfelelőt” – írták a képmontázshoz.

A provokatív reklámmal nemcsak a közösségi oldalakon, hanem óriásplakátokon is jelentkezik majd az Adidas.

A reakció vegyes volt. Voltak, akik a hirdetés bátorságát és fontosságát méltatták, megemlítve, hogy ha több ilyen ábrázolás lenne szem előtt, a fiatal lányok nem aggodalmaskodnának a kinézetük miatt. Mások a gyerekeket féltették a látványtól, és nem igazán értették, hogy milyen reklám az, amelyen nem látszik maga a termék – azaz a sportmelltartó. Felvetették azt is, lehetséges, hogy csak arról van szó, hogy ismét a nők testét használták arra, hogy egy sokkoló reklámmal pénzt keressenek.

Más kérdés, hogy miért is számít sokkolónak a női mellek látványa.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!