szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

2013-as megjelenése óta öt millióan töltötték le az ételrendelős mobilalkalmazást, amely a kedvenc fogásainkat is megjegyzi.

 Az öt kontinens negyven országában elérhető alkalmazáshoz az Apple App Store, a Google Play Store és a Windows Phone Store is ingyenes hozzáférést biztosít.

A foodpanda a három platform letöltéseit elemezte friss jelentésében. A mobilról érkező ételrendelés még kényelmesebb, mint a számítógépes megoldás. A www.foodpanda.hu alkalmazás formájában is tartalmaz minden olyan funkciót, ami a weboldalon elérhető. A vásárlók könnyen fizethetnek az applikáción belül, de átvételkor készpénzzel is rendezhetik a számlát. Egyszerűen újra rendelhetik kedvenc fogásaikat, láthatják az ételekről készült képeket, véleményeket és értékeléseket, emellett számos étterem különleges ajánlatai is elérhetővé válnak számukra. Az alkalmazás segítségével akárcsak egy étteremben, lehetőség nyílik az ételek személyre szabására is, hiszen a felhasználók feltéteket választhatnak és adhatnak hozzá egyes ételekhez, de le is cserélhetik azokat.  

moopz.com

 

A mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint 60 százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. Afrikában, Kelet-Európában és Dél-Amerikában az androidos telepítések száma nagy arányban meghaladja az iOS installációk számát. Ugyanakkor az Apple felhasználók étvágya tűnik nagyobbnak: azokban a régiókban, ahol a foodpanda/hellofood jelen van –   Ázsiában, Kelet-Európában, a Közép-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában - az iOS rendszerből leadott rendelések száma kissé magasabb az androidról érkező rendelések számánál.

Ralf Wenzel, a foodpanda csoport társalapítója és ügyvezető igazgatója komoly mérföldkőként tekint az ötmilliós letöltési számra, ami ismét azt bizonyítja, hogy a jövő a mobil megoldásokban van: „Forradalmi időket élünk, amikor az emberek több időt töltenek a mobil kijelzők előtt, mint a televízió vagy a számítógép képernyők előtt, különösen jellemző ez a feltörekvő piacokon. A média és online szolgáltatások kulcsfontosságú hozzáférési csatornájává váltak a mobil eszközök. Ez a tendencia összhangban van stratégiánkkal, amelynek lényege, hogy mindenkinek – időtől és helytől függetlenül - elérhetővé tegyük az étel házhozszállítást. Emellett a mobil képernyők segítségével közvetlen kapcsolatba kerülhetünk a fogyasztóinkkal, amikor csak megéheznek. Az ételrendelés jövője a hordozható eszközökben van, helyzetünk pedig a lehető legjobb ebből a szempontból”.   

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!