szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A német Adidas AG, a világ második legnagyobb sportruházati cége már biztosan győztesként zárja a futball-világbajnokságot: a focinak köszönhető bevétel a vártnál jóval nagyobb lesz 2010-ben, miután a vb-n részt vevő csapatok mezei iránt kétszer akkora a kereslet, mint a 2006-os világbajnokság idején volt - írta a Napi Gazdaság.

A világ legnépszerűbb játéka várhatóan 1,5 milliárd eurót hoz a cég konyhájára, amivel az Adidas megdöntené a 2008-as Európa-bajnokság évében elért 1,3 milliárdos rekordot. A vállalat a világbajnokság egyik fő szponzora, ezenfelül a részt vevő csapatok közül tizenkettő szállítója. Az Adidas legnagyobb piaci versenytársa, az amerikai Nike tíz csapatot lát saját neve és a hozzá tartozó Umbro márkanév alatt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!