Üzent Tarlósnak a Magyar Nemzet: Budapesten kellene tartani a fapadosokat

A Budapest Airportba, illetve a MÁV-ba is beleszálltak.

  • hvg.hu hvg.hu
  • MTI MTI
Üzent Tarlósnak a Magyar Nemzet: Budapesten kellene tartani a fapadosokat

A turizmus szereplői úgy látják, taktikailag elhibázott lépés lenne a fapados repülők kitelepítése a fővárosból, ezért nem támogatják ezt az ötletet, erről ír a Magyar Nemzet pénteken. Korábban megírtuk: a Liszt Ferenc repülőtérrel kapcsolatos növekvő zajpanaszok miatt Tarlós István főpolgármester azt javasolta, kerüljenek át egy Budapesttől távolabbi reptérre a fapados járatok.

Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke a Magyar Nemzetnek úgy nyilatkozott, a magyarországi beutazó forgalom még mindig Budapest-központú, ráadásul látványosan fejlődő pályára állt, ezért nem tartja megfelelőnek most ezt a lépést megtenni.

A lap kormányzati forrásokra hivatkozva azt is megjegyzi: nincs napirenden a fapadosok átirányítása semelyik vidéki repülőtérre.

Flesch szerint a fapados gépekkel érkezőket jelentős pluszköltségekre kényszerítené, ha egy Budapesttől távoli reptérre érkeznének, és onnan kellene a fővárosba beutazniuk.

A szakember szerint ezzel együtt indokolt, hogy a stratégiai jelentőségű Budapest Airport a szolgáltatásaiban fejlődjön, és a főváros kapujaként a magyarországi turizmushoz méltóbb színvonalon fogadja az érkezőket, szolgálja ki a fapados utazókat.

Emlékezetes az is, hogy az Airportal közölt nemrég egy cikket arról, hogy Schneller Domonkos Budapest és az agglomeráció fejlesztéséért felelős helyettes államtitkára beleszállt a budapesti reptérbe, melyben bádogvároshoz és karámhoz hasonlította azt.

A Magyar Nemzet egy másik pénteki cikkében pedig éppen a budapesti reptérre vezető vonat állapotait elemzi: a szerző szerint "fapados utazás vár arra", aki vonattal indul a a reptérre, szeméthegyek és szemétvölgyek szegélyezik annak útját.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mennyit ér a cégem?

A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.

Mindenre elszánt fanatikusok vagy halálba nyomorított iskolások – Kik voltak a kamikazék?

Mindenre elszánt fanatikusok vagy halálba nyomorított iskolások – Kik voltak a kamikazék?

1944 őszére a japán legfelsőbb vezetésben is mindenki tudta, hogy a háború erősen vesztésre áll. A hadi helyzeten egy első látásra példátlannak tűnő új taktikával igyekeztek fordítani: fiatal, gyakran az iskolapadból éppen csak kiesett, brutális módszerekkel kiképzett pilóták ezreit küldték a biztos halálba. A japán kapituláció és az utolsó öngyilkos küldetés nyolcvanadik évfordulóján a kamikaze hadviselés történetét idézzük fel.