szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A kormány új kommunikációs jelszavát a plakátokról ismert ábrával együtt védetik le.

Védjegybejelentési kérelmet adott be a Miniszterelnöki Kabinetiroda a „Jó hír” kifejezésre, illetve a hozzá kapcsolódó kormányplakátokról jól ismert ábrára a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához – írja a G7.

A cikk szerint Rogán Antal minisztériuma a hirdetések és reklámozási szolgáltatások esetében védetné le a jó híreket, vagyis a továbbiakban is lehetne használni magát a kifejezést, mert csak az ábrával együtt válna védetté.

A kormány még januárban indította el az új kommunikációs kampányát, amelyben olyan pozitív híreket közölnek, mint hogy kifizetik a kamatot az állampapírok után, vagy hogy emelik az áfa alanyi mentességének határát. Erre építettek egy plakátkampányt, amelyben a már jól ismert kék háttér előtt olvasható, hogy „jó hír”.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!